Cine-l vede prima dată nu dă prea multe parale pe el: mic de înălţime, îndesat, ochelari cu dioptrii mari, imaginea tipică a unui conţopist. Această aparenţă e întreţinută şi de el, pentru că se recomandă simplu „consultant în afaceri".

În realitate, Cezar Caluschi este centrul unui imens păienjeniş de relaţii politice şi de afaceri, păienjeniş care poate ridica sau cobori politicieni ori afacerişti. El este Hrebenciucul Iaşului, omul care a strâns din lobby politic şi comisioane pentru oameni grei o avere de circa 25 milioane de euro cu care se clasează pe locul 17 în topul celor mai bogaţi ieşeni.

 A fost primul redactor- şef al Monitorului

Cezar Caluschi este ieşean, iar la Revoluţie era un student anonim. Colabora cu revista Opinia Studenţească, revistă care a apărut până în 1991. Atunci el, Andy Lăzescu şi Florin Zamfirescu au înfiinţat Monitorul, ziarul ce avea să revoluţioneze presa scrisă locală. Cezar Caluschi a fost de fapt primul redactor- şef al ziarului, calitate pe care a păstrat-o destul de puţin timp. Suficient însă cât să-l descopere pe Constantin Simirad. Şi cum Monitorul a fost principalul aplaudac mediatic al primarului (era epoca în care amintitul ziar scria că sub atenta conducere a lui Simi străzile din Iaşi „sunt atât de perfecte, încât poate ateriza şi un avion pe ele"), Caluschi a câştigat decisiv bunăvoinţa edilului, bunăvoinţa de care va profita la maxim.

El a copt grupul NEST

Caluschi a renunţat repede la funcţia de redactor-şef pentru a pune pe picioare câteva afaceri ce nu aveau legătură cu presa. Prima dată a înfiinţat firma Nord Est Services & Trade (NEST), care a început să comercializeze diverse produse pe 20 de măsuţe împrăştiate prin Iaşi. Peste câteva luni, s-a trecut de la măsuţe artizanale la tulumbele galbene, administrate de Dănuţ Prisecariu, pe atunci un anonim.

Alte afaceri de început coapte de Caluschi au coagulat grupul Nord Est: NE Distribution (administrator RADU Hânceanu), NE Electronics (administrator Radu Olteanu, băiatul unui influent avocat), NE Exhibition (târguri, expoziţii - administrator Florin Mindirigiu), NE Tour (administrator Bebi Romanţov). Caluschi a inventat o firmă de care s-a ocupat el direct, botezată NE Bussines to Bussines Adversiting Company, devenită ulterior Romanian Bussines Network (firma de afişaj stradal care a primit de la Primărie zeci de locuri extrem de bine amplasate prin oraş).

El şi Lăzescu au adus SAFI în Iaşi

Afacerea care l-a propulsat pe Caluschi în lumea bună a business-ului este aducerea SAFI la Iaşi în 1995. Erau anii în care jocurile piramidale făcuseră ravagii, iar ideea unui fond de investiţii era greu de înţeles de către populaţie. Pentru că SAFI oferea însă câştiguri mari pe termen scurt şi pentru că autorităţile garantau că aici nu e joc piramidal, populaţia se bulucea să cumpere titluri de investiţii. La Iaşi, fondul a fost introdus de grupul NET, grup care se ocupa direct de încasarea banilor de la populaţie. Când fondul a căzut, cu imensul scandal aferent, s-a aflat că de la Iaşi se topiseră peste 1.000.000 de dolari, sumă imensă pentru acea vreme. Deşi se ştia că Cezar Caluschi şi Andy Lăzescu răspundeau de SAFI, dosarul penal pentru această imensă gaură a fost deschis pe alte nume, scoase ulterior din cauză.

Relaţii ciudate cu Vântu şi Tofan

Odată cu schimbarea politică din toamna lui 1996, afacerile lui Cezar Caluschi au luat un avânt incredibil. Ieşeanul nostru a ajuns să aibă legături cu oameni extrem de puternici la nivel naţional. La un moment dat, pe piaţă a apărut firma Alfa Civic, rebotezată ulterior Grupul de Investiţii în Industrie Tofan - Caluschi. Era vorba de celebrul Gelu Tofan, afacerist considerat atunci om de încredere al preşedintelui ţării, Emil Constantinescu. Modul în care a ajuns Caluschi asociat cu el, afacerile făcute de cei doi sau de ce s-au despărţit a rămas, deocamdată un mister.

O altă relaţie surprinzătoare pentru anvergura de atunci a lui Caluschi fost cea cu Sorin Ovidiu Vântu, personaj despre care se ştie că lucra numai cu oameni proveniţi din serviciile secrete sau cu personaje extrem de influente în sfera politicii. SOV a fost invitat la nunta lui Caluschi, organizată la Ciric, iar Gelu Tofan i-a botezat mai târziu ieşeanului unul dintre copii.

Billa - una din primele afaceri dubioase marca Cezar Caluschi

Dacă la nivel central nu e clar încă ce afaceri învârtea Caluschi sau ce rol avea el în jocurilor unor giganţi precum Vântu ori Tofan, la nivel local devenise clar că Cezărică era omul care putea aranja orice ţinea de Primărie.

Învârteala care l-a consacrat a fost afacerea Billa. Terenul pe care e construit primul supermarket de acest gen în Iași era disputat în instanţă de Primărie şi Ilie Foia, administratorul firmei Transmixt. Ambele părţi s-au acţionat în judecată pentru a obţine acel teren, dar după intervenţia miraculoasă a lui Caluschi lucrurile s-au liniştit. Cum? Pe piaţă se zvoneşte că Ilie Foia a fost contactat de cumnata lui Caluschi, Rica Nemţanu, care ar fi trebuit să primească 50.000 de dolari (sumă cu care atunci se puteau cumpăra 4 apartamente cu 3 camere) într-un cont din Elveţia. Nimeni nu poate spune cu precizie dacă banii au venit, dar cert este că Primăria a renunţat brusc la proces, iar cumnata lui Simirad, Irina, a plecat în Elveţia, la un stagiu de karate finanţat oficial de Costel Adăscăliţei. Potrivit unor surse din piaţă, clubul acestuia din urmă tocmai primise o finanţare de la REWE, grup care include şi Billa.

Are o sumedenie de spaţii comerciale

Tot în perioda CDR, Caluschi a început să cumpere masiv spaţii comerciale de la Primărie, la preţuri mici şi cu plata în rate. Prietenia sa cu Simirad i-a fost permanent pavăză, funcţionarii Primăriei neîndrăznind vreodată să-l deranjeze dacă întârzia vreo plată.
Metoda a fost folosită şi în anii care au urmat, mai ales că noul primar îi ciugulea şi el din palmă. Aşa a ajuns fostul ziarist să aibă, direct sau prin intermediari, peste 30 de spaţii comerciale bine amplasate în oraş. Locaţii care îi aduc lunar zeci de mii de euro cash.

A semnat editoriale naţionaliste pentru a ajunge deputat

Excelenta relaţie pe care o avea cu Simirad l-au determinat pe acesta din urmă să-l pună pe listele Partidului Moldovenilor pentru Camera Deputaţilor. Excitat de ideea de a ajunge în Parlament, Cezar Caluschi a început să publice în Monitorul editoriale în care preamărea calitatea de moldovean, într-un stil destul de exaltat. Editorialele în cauză au fost şterse acum din arhiva electronică postată pe internet de Ziarul de Iaşi, dar există în arhiva AS Media şi sunt extrem de savuroase. Aceasta cu atât mai mult cu cât Caluschi pozează acum în consultant cu anvergură naţională.

Cum s-a lipit de Solcanu

CDR (alianţă în care Simirad înghesuise PM) nu a reuşit să intre în Parlament, dar Caluschi s-a reorientat rapid. Pentru că Ion Solcanu, liderul local al PSD (partid ce ajunsese la putere) era încă în perioada în care se uita suspicios la oamenii de afaceri, Caluschi s-a lipit de băiatul Senatorului. Împreună cu Bogdan Solcanu a făcut mai multe firme care în perioada guvernării PSD au dat tunuri spectaculoase (Red Point a luat sute de mii de euro de la CFR, Distrigaz, Conex, Tehnoton şi alte firme ce aveau nevoie de Solcanu). Cum fiul său era mulţumit că afacerile mergeau din plin, Solcanu şi-a arătat rapid recunoştinţa faţă de cel ce-i forma moştenitorul.

S-a lepădat de Vlasov şi l-a inventat pe Nichita

Un amănunt interesant: în 2001 Cezar Caluschi era consilier de imagine la Camera de Comert, condusă de ultraliberalul Mihail Vlasov, adversar declarat al lui Solcanu. Imediat ce a reuşit apropierea de liderul PSD, Caluschi s-a lepădat de Vlasov.
S-a apropiat însă de Gheorghe Nichita, pe atunci director la RAJAC. Simţind că Nichita are ambiţii politice mari şi resurse financiare consistente, Caluschi şi-a pus la bătaie toate relaţiile pentru a-i creşte cota celui ce avea să devină mai târziu primar. În 2001, când a intrat sub pulpana lui Cezar, Nichita era un agramat total, autorul unor gafe lingvistice de pomină. A crescut însă rapid la nivel de prestaţie publică, chiar dacă şi în prezent mai scapă "porumbei" monumentali pentru un politician cu pretenţiile lui (a pretins că el a oprit seceta la Iaşi sau că făcut junioratul la fotbal cu Hagi deşi între cei doi e o vârstă de 8 ani)

Partener de afaceri cu Nichita

În scurt timp, Nichita a ajuns dependent de Caluschi, nefăcând niciun pas politic fără să-l consulte pe Cezărică. Cei doi erau atât de legaţi, încât au devenit asociaţi la Nedo, firmă care până atunci nu avusese mari performanţe. Imediat după venirea celor doi, Nedo a primit însă imediat comenzi foarte mari, profiturile fiind consistente. După vreun an, când a transpirat vestea, Caluschi l-a sfătuit pe Nichita să renunţe la aceste acţiuni.

Cu câţiva ani înainte, Caluschi se asociase într-o altă firmă şi cu vechiul primar, Constantin Simirad. Afacerea în cauză era însă una mult mai mică şi viza scoaterea unei reviste de administraţie publică, revistă finanţată de diverse primării. Era însă un cârlig cu care a intrat definitiv sub pielea lui Simirad.

Vlasov - primul care a văzut mafie lângă Caluschi

Deşi au fost apropiaţi până în 2001, Mihail Vlasov şi Cezar Caluschi au intrat într-un violent conflict în 2003. Stârnit de ideea că ar putea ajunge primar sau parlamentar din partea PNL, Vlasov şi-a făcut ziar în 2003 şi s-a pus pe aruncat cu acuzaţii. A pretins că Ziarul de Iaşi e faţada sub care Cezar Caluschi şi Andy Lăzescu au înfiinţat 60 de firme căpuşă, finanţate în stil mafiot, s-a luat apoi de Nichita, dar a sfârşit, în 2004, prin a fi pus cu botul pe labe. Vlasov a fost nevoit să spună că "Nichita e băiat bun, de-al nostru, dar PSD-ul nu-l lasă să facă treabă".

Radu Prisăcaru l-a făcut baron, dar a ajuns să-i cerşească bunăvoinţa

Discipol al lui Vlasov, Radu Prisăcaru s-a trezit şi el într-o conferinţă de presă la PNL să spună că "Cezar Caluschi este baronul judeţului, iar Solcanu şi Nichita sunt naşi". Era în martie 2004. Peste un an, Prisăcaru era prefect şi a ieşit în presă cu acuzaţia că firma lui Caluschi a luat bani nejustificaţi de la RAJAC. La scurt timp, prefectul şi-a înghiţit însă acuzaţiile, n-a mai scos un cuvânt despre Cezar Caluschi. Drept răsplată, un site al Hrebenciucului local l-a numit "prefectul anului", distincţie nerecunoscută de vreo autoritate, dar intens fluturată de presă la arestarea lui Radu Prisăcaru (toamna lui 2006).

Caluschi l-a ajutat pe Solcanu la o inginerie de 100.000 de dolari

Pe vremea guvernării PSD, Cezar Caluschi s-a consacrat definitiv drept Hrebenciucul Iaşului. L-a cultivat pe Nichita şi l-a pregătit pentru funcţia de primar, a descoperit şi promovat la Bucureşti oameni de afaceri din Iaşi (Florin Mindirigiu, Marian Berdan ş.a.), a facilitat afaceri între diverse personaje din PSD şi personaje din Iaşi. Dovada că era un om cheie în greoiul mecanism de pile şi relaţii al PSD o reprezintă implicarea sa directă într-o scamatorie care i-a oferit lui Solcanu o scuză oficială pentru vila imensă pe care o construia în Valea Lupului.

Era vara lui 2003, iar Vlasov îşi trimisese câţiva reporteri să scotocească vila lui Solcanu şi să calculeze câţi bani face. Cum era evident că din salariul de senator nu se putea ridica o căsoaie de 700 mp a intrat în scenă Cezărică. Acesta i-a vândut pe hârtie lui Solcanu 3 hectare de vie în Bucium pentru 600 milioane lei. Peste 3 luni Solcanu îi vindea terenul lui Ioan Prisecaru pentru 3,4 miliarde lei, şmecherie prin care justifica oficial cca 100.000 de dolari, bani din care a pretins că îşi ridică vila.

Liberalii i-au stricat afacerea vieţii

La începutul anului 2003, odată ce devenise clar că PSD făcuse pârtie pentru Nichita la Primărie, Caluschi a încercat lovitura vieţii: cumpărare pe doi lei a Salubris-ului. Firma avea monopol pe colectarea gunoaielor, afacere trăsnet, ce produce milioane de euro anual dacă e atent supravegheată. În plus, societatea din subordinea Primăriei are numeroase terenuri şi alte active. Pentru toate acestea Caluschi oferea, sub umbrela PAS - ului (asociaţia salaraţilor) 12 miliarde lei (circa 300.000 de euro). Pentru a da lovitura, Caluschi s-a folosit de soţia partenerului său de la RBN, Cătălin Neagu, soţie ce era director de marketing la Salubris. Nichita, ajuns viceprimar, a „descoperit" brusc că regia nu merge şi e musai nevoie de investiţii, pe care, evident, Primăria nu poate să le facă. Şi cine să cumpere acţiunile, dacă nu PAS-ul?

Numai că liberalii au auzit ce şmecherie se pregăteşte, aşa că au început scandalul. Şi cum alegerile se apropiau, Cezărică a preferat să renunţe la privatizarea pe sub mână, pentru a nu scădea cota de credibilitate a lui Nichita.

A tras partea leului din fondurile PSD de campanie

La alegerile locale din 2004, Caluschi a fost principalul beneficiar al uriaşului buget pus la dispoziţie de Nichita. Neoficial, se vorbeşte că atunci Nichita a pus la bătaie cel puţin jumătate de milion de euro şi că Cezar Caluschi a primit minim 200.000 de euro pentru bannere-le afişate prin oraş, pe spaţiile lui sau pentru alte servicii electorale. Cert este că, imediat după alegeri, Caluschi s-a lăudat apropiaţilor că a cumpărat cu banii jos o vilă în Moara de Vânt, vilă pe care ar fi dat 140.000  de euro. Un an mai târziu a vândut casa unei firme proprii, afacere ce arată clar o inginerie financiară.

Victoria lui Nichita l-a împins în staff-ul PSD de la Bucureşti

Câştigarea Primăriei Iaşi a fost privită la Bucureşti ca o mare victorie, mai ales că PSD-ul nu călcase niciodată până atunci acolo. Şi cum Caluschi s-a grăbit să-şi aroge toate meritele, a fost considerat mare strateg şi inclus în staff-ul central al partidului, om bun să coordoneze campania naţională pentru alegerile generale din toamna lui 2004.

Detaliu picant: în toamna lui 2004 Caluschi a venit la staff-ul naţional de campanie al PSD ca din partea lui Ion Iliescu, deşi apropiaţii preşedintelui de-atunci habar n-aveau de el - ex Neculai Apostol. Caluschi avea intrări bune şi în tabăra Năstase (el a contribuit decisiv la vizitarea fabricii Tehnoton în 2003 de către premierul din acea vreme) Numai că, în ciuda sumelor uriaşe puse la bătaie de PSD, Adrian Năstase nu a putut să-l învingă pe Traian Băsescu, cel ce a forţat mai târziu ieşirea PSD de la guvernare.

Legături cu oameni ai KGB?

În plină afirmare ca strateg al PSD, Cezar Caluschi a fost şef al campaniei electorale al fostului primar al Chişinăului, Serafim Urecheanu. Despre acesta din urmă presa moscovită şi cea de la Chişinău a scris intens că ar fi acceptat de urmaşul KGB-ului, deci Caluschi nu putea lucra cu el fără OK-ul serviciilor secrete ruse.

Şi se pare că a primit cu foarte mare entuziasm acest OK, din moment ce în 2007 Caluschi a mai condus o campanie electorală în Republica Moldova, cea a lui Vlad Filat, personaj cu afaceri la Iaşi, ajuns apoi premier al Moldovei. Deloc surprinzător, mai târziu au apărut şi scenarii cu racolarea sa de către un serviciu secret şi avansarea în 2009, pentru "merite excepţionale", la gradul de colonel.

Caluschi s-a lipit imediat de Fenechiu

Disperat să fie tot timpul în cercurile Puterii, Caluschi a făcut pe dracul în patru să intre în graţiile noilor şefi ai Iaşului după 2004. Apropiaţi ai lui Fenechiu, liderul PNL Iaşi, ne-au povestit că imediat după alegeri şeful lor a început să primească extrem de des telefoane de la Caluschi. "Tot timpul venea cu: «Relu, să vezi fază», sau «Relu, uite o afacere». Iar şeful l-a acceptat rapid", ne-a povestit unul din colaboratorii apropiaţi ai lui Fenechiu. Aceasta în condiţiile în care până în primăvara lui 2004 Fenechiu luase şuturi în afaceri dinspre zona de influenţă a lui Caluschi.

Nici PD-ul nu a fost ocolit, Cezărică găsind şi aici uşi deschise. Ca atare, noua putere nu a suflat un cuvânt despre afacerile „groase" făcute pe vremea PSD.

Şi-a pus om şef la CFR

Coaliţia neoficială PNL-PSD care a condus România în perioada 2007-2008 i-a permis lui Caluschi să-şi plaseze oameni de încredere în funcţii extrem de importante. Un astfel de exemplu este Cristian Ghibu, fost director al firmei de asigurări Aviva (post unde avea un salariu de cca 2500 euro lunar), dar care a plecat brusc director la CFR Infrastructură (post unde nu primea decât 1000 euro lunar). Explicaţia acestui aparent pas înapoi a fost tentativa lui Caluschi de a pune mâna pe active extrem de valoroase ale CFR. Ghibu a încercat să-şi rezolve boss-ul cu licitaţii ce miroseau puternic a aranjament, dar care au fost zădărnicite de scandalul produs de Ghiocel Asimionesei, interesat şi el să cumpere pe doi lei active de milioane de euro.

Afacerile au explodat din 2005

Asigurat însă de sprijinul noii puteri politice, Cezar Caluschi şi-a văzut de afaceri şi a avut un succes imens. Şi-a vândut participaţia la firma de afişaj stradal contra unui milion de euro, a prins foarte multe revendicări de terenuri în Iaşi, ajungând să deţină acum cca 100 de hectare la marginea Iaşului, dar şi zeci de loturi mici pe tot teritoriul oraşului. În paralel, a continuat achiziţionarea de spaţii comerciale, evident, cele mai multe prin intermediari. Ca atare, averea lui Cezar Caluschi a crescut rapid, fără ca cei mai mulţi să bage de seamă ce milionar se ridică lângă ei.

Dublă lovitură la alegerile din 2008

Maestrul combinaţiilor politice, Cezar Caluschi a reuşit performanţa ca la alegerile locale din 2008 să vadă aleşi ca primar pe Gheorghe Nichita (după o campanie incredibil de murdară, cu Cezărică în rol de principal strateg) şi ca şef al Consiliului Judeţean pe Constantin Simirad. Adică oamenii care l-au
îmbogăţit controlau acum judeţul.

Bucuria lui Caluschi a fost şi mai mare după ce din iarna 2008-2009 PSD a intrat la guvernare, Caluschi reuşind să-l impună la conducerea Regiei naţionale a pădurilor pe un apropiat al său, Florin Munteanu. Caluschi a ajuns atât de influent încât la o întâlnire a premierului cu oamenii de afaceri ieşeni, în primăvara lui 2012, Caluschi a participat alături de multimilionari recunoscuţi (Mardarasevici, Prisecaru, Sinescu, Apostol, Pițigoi, Surdu ș.a.)

Alegerile din 2012 i-au mai slăbit poziția

La alegerile din 2012 Caluschi l-a bifat iar ca primar pe Nichita, dar la şefia CJ a venit şef Cristian Adomniţei care nu e la fel de manevrabil ca Simirad. Caluschi a încercat din timp să și-l apropie pe noul şef al judeţului realizându-i ba sondaje favorabile, ba furnizându-i tot felul de sfaturi în campania electorală. DEocamdată, însă, Adomniţei nu poate fi considerat om de casă pentur Caluschi, aşa cum era Simirad sau cum e Nichita.

A recurs şi la găinării

Deşi a dat tunuri de milioane de euro, Caluschi nu a ezitat să facă şi găinării pe care un afacerist de talie, dar mai ales un strateg de anvergură naţională, ar fi trebuit să le evite. Pentru că la începutul crizei economice rămăsese fără bani (deşi tocmai se încheiase campania electorală iar Caluschi greblase iar ca la carte bugetele electorale) eroul acestui material a pus la cale o afacere urât mirositoare. Pe 27 martie 2009, Universitatea de Agronomie a semnat un contract de 320.000 de lei, fără TVA, cu Agenţia OSC SRL, firma lui Caluschi. Oficial, strategul se obliga să "promoveze Universitatea în aşa fel încât să atragă cât mai mulţi candidaţi la înscrierile pentru admitere din luna iunie“. Ca să fie clar ce fel de afacere era asta, contractul a fost atribuit fără licitaţie, prin negociere directă, fără anunţ de participare.

Cum s-a ajuns la OSC? „Am ales firmele cu obiectul de activitate adecvat de la Registrul Comerţului. Am sunat la mai multe, dar nu a venit decât aceasta“, a afirmt un responsabil al universităţii. egocierea a fost atât de „dură“, încât suma repartizată prin buget pentru aceste servicii a fost identică cu aceea din contract, a constatat IEŞEANUL, ziar care a dezvăluit afacerea. Bomboana pe colivă a fost că firma lui Caluschi a atras spre Universitate doar 7 studenţi.

S-a lăsat şantajat de BZI şi a trădat o nouă găinărie

La finalul anului 2009 Cezar Caluschi apărea pe o listă a donatorilor BZI (oficial ziarul strângea fonduri pentru cadouri de Crăciun ce urmau a fi date copiilor necăjiţi). Prezentat în anii trecuţi de ciracii lui Ghiocel Asimionesei drept un “golan”, “mafiot”, “evreu îmbâcsit” şi o droaie de alte asemenea “epitete”, Caluschi a cotizat. Numai că modul în care a făcut-o arată ce fel de business-uri face el acum. Toţi donatorii au oferit sume de bani (care 300 de lei, care 1000, care 2000), numai Caluschi a dat un frigider. Cum producător de asemenea aparate nu e, şi nici frigiderul din casă ori din firmă nu îl putea da rezultă că marele strateg a primit o plată nu în bani ci în frigidere şi a dat un astfel de aparat către BZI.

Ultima mare lovitură

Potrivit surselor noastre Cezar Caluschi este responsabil pentru toată campania PR a proiectului minier de la Roşia Montană. Iar dată fiind amploarea mediatică a campaniei plătite de Gold Corporation e limpede că Cezărică a câştigat în plină criză cum puţin au reuşit-o. O altă lovitură coaptă în ultimii ani de Hrebenciucul Iaşului este preluarea de acţiuni la firme care ulterior primesc brusc lucrări spectaculoase, la care înainte nici nu visau. COmenzile vin, evident, dinspre Primăria Iaşului sau direcţiile la care Cezărică are aşternut covor roşu.

Îi place luxul

Deşi aparent se dă modest, Caluschi iubeşte luxul. Circulă doar cu maşini extrem de scumpe, îşi dă întâlniri de afaceri preponderent la hotel Mariott din Bucureşti ("pentru impresie" spun unii apropiaţi), face paradă de tot felul de gadget-uri extrem de scumpe şi se laudă cu excursiile sale costisitoare. Se pare că are şi de ce să se laude, sursele noastre susţinând că fostul ziarist are conturi consistente în străinătate în euro şi ruble convertibile.  În viaţa personală Caluschi este extrem de discret. E căsătorit şi are trei fete, dar nimeni din media nu i-a prezentat niciodată familia sau vila somptuoasă.

Citește și Cel mai bogat politician din Iaşi

Rechinul

Gigi Becali de Iaşi

Cei mai bogaţi ieşeni de origine evreiască

Primii mari industriaşi ai Iaşului de după `89

Cel mai spectaculos new-entry în topul bogătașilor ieșeni

Nebunul de la Tehnoton

Iulian Dascălu – ”expertul cofetar” cu multe mall-uri şi mai multe steluţe 

Cel mai bogat ieşean care nu a făcut afaceri cu statul

Al şaptelea milionar al Iaşului e "cel mai mai bogat arab din Moldova"

Cel mai tare constructor al Iaşului

Cel mai bogat ieşean care locuieşte la bloc

El aduce la Iaşi mai mulţi bani decât partidele

Miracolul Pârău

Locul 2 în topul celor mai bogaţi ieşeni - familia Apostol - 95 milioane euro

"Mr. Cash" - cel mai bogat ieşean

Comments  

 
-2 #1 Moshu 2012-08-19 12:11
Daca este REAL tot ce ai scris - nu pot sa-ti spun decat Felicitari !
Report to administrator
 

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected