urtoi autostrada 4 
Sunt acuzat de trafic de influența și șantaj, după trei ani de navetă cu trenul Iași-București, cu o indemnizație de 5000 lei net, pe care nici pe aceea nu o mai primesc de trei luni”, dezvăluie activistul proautostradă Cătălin Urtoi. El precizează că acuzațiile i-au fost aduse de ”către un director general care are o remunerație de 5000 euro net și care blochează de câteva luni tronsonul Letcani-Ungheni!”. Directorul respectiv se numește Gabriel Budescu și este susținut de guvernul PSD-PNL la șefia Companiei de Investiții Rutiere (CNIR). Reprezentanții locali ai PSD și PNL nu au scos până acum nici un cuvânt în apărarea principalului motor ieșean al A8, o confirmare suplimentară că executarea lui Urtoi este ”opera” PSD și PNL
Ce anunță public Urtoi
       
 
Sunt acuzat de trafic de influența și șantaj că lupt pentru un proiect de interes național!
       
Sunt singurul ieșean care are o poziție importantă în compania CNIR, o companie care printre alte proiecte are în portofoliu și o parte din Autostrada UNIRII-A8, inclusiv tronsonul Letcani-Ungheni. 
       
După cum știți, de câțiva ani sunt implicat și postez zilnic pe facebook despre evoluția acestui proiect.
       
Dragi ieșeni, 
       
Astăzi am aflat cât de mult deranjez conducerea executivă CNIR și diverse persoane de prin Ministerul Transporturilor cu aceste postări ale mele. 
       
Astăzi am aflat că a te implica și a lupta pentru realizarea proiectului Autostrăzii Unirii-A8, adică un proiect de dezvoltare pentru o regiune, un proiect strategic național al României, un proiect care NU este al lui Urtoi, pentru unii înseamnă "trafic de influența" și "santaj"!
     
 Am fost reclamat la unele instituții și se încearcă să mi se închidă gura!
       
Vă dați seama în ce țară trăim?!”, spune trist Urtoi
 
a 8 tg mures tg neamt 
 
În ce ar consta ”șantajul
       
 
”Iată două fraze scrise de mine pe Facebook și care reprezintă probe împotriva mea:
       
1. "Îi pun în vedere Directorului General CNIR, dl Gabriel Budescu să transmită imediat către CA tronsonul Letcani-Ungheni. 
       
Terminați cu prostiile și jocurile de culise!
       
Iașul are nevoie urgentă de această autostradă. 
       
Aștept în acest sens și o IMPLICARE clară cu privire la această situație a celor din PSD Iași, dl deputat Bogdan Cojocaru și dl deputat Maricel Popa, care prin poziția lor politică pot să transmită d-lui ministru Sorin Grindeanu această dorință a ieșenilor. ...."
       
Această postare a fost încadrată la TRAFIC DE INFLUENȚĂ, de către directorul general CNIR!
Budescu 1
       
2. "DEBLOCATI tronsonul Letcani-Ungheni dacă sunteți PATRIOȚI și vă doriți o regiune a Moldovei DEZVOLTATĂ!
       
 
Arătați RESPECT față de regiunea Moldovei și față de moldoveni. 
       
Doar în această situație ma mai gândesc dacă să fac un pas înapoi. .."
       
Această postare a fost încadrată la SANTAJ, de către directorul general CNIR!
       
Este de noaptea minții ce pățesc în aceste zile!”
 
Directorul care a făcut reclamațiile absurde riscă să blocheze tot traficul din Republica Moldova
       
 
Urtoi l-a întrebat iar public pe acuzatorul său: ”Când deblocati domnule director general Gabriel Budescu tronsonul Letcani-Ungheni?!
       
Colegii dumneavoastră de la CNAIR anunță că pe 26 Aprilie 2025 încep lucrările de execuție la podul peste Prut de la Ungheni!
       
Ce facem dacă la finalizarea acestui pod, nu vom avea finalizată și conexiunea cu A8 prin tronsonul Letcani-Ungheni?!
       
Dirijam tot traficul dinspre Republica Moldova prin municipiul Iași?!
       
Deblocati tronsonul Letcani-Ungheni!”
 
Prostie monumentală a directorului reclamant
 
       
Neoficial am aflat că acuzațiile de ”șantaj” și ”trafic de influență” au fost formulate de directorul CNIR la Agenția Națională de Integritate (ANI). Numai că această instituție nu are competența de a cerceta asemenea ”infracțiuni”, ci doar de a verifica incompatibilități și neconformități între declarațiile de avere vs realitate. Faptul că directorul CNIR a semnat asemenea reclamații către ANI ridică mari semne de întrebare cu privire la competența sa, mai ales că prin calitatea de șef al CNIR el trebuie să dea OK-ul peste un vagon de documente necesare autostrăzilor. Oare chiar știe ce semneazăNU cumva nu înțelege ce semnează? Iar dacă ar fi așa de ce lasă PSD & PNL un astfel de om să răspundă de autostrăzile României?  
    

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected