Vineri, 17 Decembrie 2021 06:58
”În cadrul analizei multicriteriale etapa 2 pentru Bacau-Brasov se face si analiza cost-beneficiu, analiza unde se estimeaza costul de executie pentru fiecare din cele 2 variante propuse. Costul estimat pentru varianta avizata si aprobata este de 3.48 miliarde euro pentru executie, conform raspunsului primit de la CNAIR. Costul poate creste in urma studiilor geologice efectuate si daca se constata ca apar anumite probleme fata de estimarea initiala, optimista”, anunță activistul pro autostradă Irinel Bucur.
Costul de 3,48 miliarde euro aruncă în aer total șansele de construire cu prioritate a autostrăzii Bacău - Brașov, prioritate impusă până acum de mafia PSD Bacău care a îngenunchiat atât PSD-ul cît și PNL-ul ieșean. Șansele de construire acum au devenit nule deoarece UE a anunțat răspicat că nu alocă nici un euro pentru acest traseu. Bruxelles-ul a anunțat însă că e gata să finanțeze 85% din costul autostrăzii Iași - Târgu Mureș, un traseu socotit prioritar și pentru care s-a alocat deja aproape 1 miliard euro pentru ”capetele montane”, adică 58 de kilometri amplasați la intrarea A8 în munți
Miniștrii UDMR anunță că sprijină A8
De câteva zile activiștii Cătălin Urtoi și Ionel Apostol ”rup” ușile mai multor ministere și agenții din București pentru a reprioritiza autostrada Iași - Târgu Mureș (A8 a fost retrogradată ”din pix”, la ordinul mafiei din Bacău).
Joi Urtoi și Apostol a avut ”audiențe” la Ministrul Mediului - Barna Tanczos - unde au stat 50 de minute, la Ministrul Dezvoltării - Cseke Attila- unde au stat la discuții două ore de discuții, și la Ministerul Transporturilor unde au stat de vorbă alte două ore cu secretarul de Stat Ionel Scriosteanu și cu președintele Consiliului de Administrație CNAIR - Pascu Bogdan.
Urtoi susține că după aceste întâlniri dar și după altele de zilele trecute ”A8 a înregistrat progrese semnificative. Am descoperit și unde se puneau piedici intenționat, piedici pe care le-am deblocat”
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.