”Acum câteva minute am avut o discuție telefonică cu Director General CNAIR, d-na Mariana Ioniță.
Am primit confirmarea că cei de la firma ACCIONA Spania au ajuns în România și au avut discuții aplicate la sediul CNAIR pe tema proiectelor din România, dar mai ales pe subiectul tronsonului Tg. Mureș - Tg Neamț, unde au întârzieri în finalizarea studiilor geo.
D-na director general mi-a confirmat că va emite și un comunicat de presă în legătură cu această vizită, iar concluziile discuțiilor sunt pozitive.
Cei din Spania au promis că vor susține financiar filiala din România pentru a finaliza contractele la termenele asumate.
Au promis inclusiv aplicarea unor tehnologii moderne pentru zonele de munte, acolo unde accesul cu forezele clasice este dificil.
E bine că după doi ani de zile de contract, acum când mai sunt trei luni de zile până la predarea SF-ului pe tronsonul Tg. Mureș - Tg Neamț au ajuns la această concluzie.
Întrebarea care se pune: Oare dacă asociațiile pro autostrada A8 nu țipau și nu monitorizau aceste operațiuni, ar mai fi fost atâta deranj din partea spaniolilor?! Indiferent de rezultatul acestei vizite, eu personal i-am transmis doamnei director general că monitorizarea realizată de către asociația ÎMPREUNĂ PENTRU A8 va continua atât pe tronsonul de munte, cât și pe celelalte tronsoane.
Apropo de monitorizare: Mâine firma Consitrans București va primi ordinul de începere pentru SF+Proiect pe tronsonul Tg.Neamt - Iași - Ungheni. Cu această ocazie îi anunțăm să se pregătească serios de treabă, iar UAT-urile de pe traseul viitoarei Autostrăzi A8 să-și dea tot concursul pentru a evita timpii morți. Oficial, de mâine, firma Consitrans intra în monitorizarea asociației ÎMPREUNĂ PENTRU A8 pe tronsonul Motca - Letcani - Iași - Ungheni.
Să le urăm spor la treabă și respectarea termenelor intermediare și cel final - 25 luni începând de mâine!”
(sursa: cont Facebook Cătălin Urtoi)
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.