Join UP! spune că a trimis în vacanță 50.000 de români, iar valoarea medie a unui pachet turistic plătit a fost 700 de euro/persoană. Tur-operatorul din Ucraina spune că în prezent lucrează cu peste 1.100 de agenții de turism partenere, adică 70% din totalul agențiilor revânzătoarea active și că are acoperire completă în rândul celor mai mari jucători din piață, după cifra de afaceri.
„Privim spre viitor cu încredere și obiective clare: consolidarea poziției în piață, extinderea portofoliului și menținerea unei relații durabile cu agențiile de turism. Ne dorim un 2025 în care vacanțele să fie mai ușor de accesat, mai rapide de rezervat și mai aproape de toată lumea”, spune Kateryna Ushakova, director regional Europa, Join UP!.
Compania spune că s-a impus ca unul dintre turoperatorii cu cea mai mare extindere geografică în România și că operează zboruri charter din 12 orașe, inclusiv București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Craiova, Oradea, Baia Mare și altele. În sezonul estival 2025, Join UP! pune la dispoziție peste 150.000 de locuri către destinații precum Egipt, Turcia, Tunisia, Cipru, Tenerife și Grecia.
Join UP! spune că este lider pe segmentul pachetelor turistice în Egipt, cu cel mai mare număr de locuri către această destinație. Compania a lansat în premieră în România zboruri charter către El Alamein și s-a consolidat pe segmentul vacanțelor în Turcia, unde a ajuns la peste 60.000 de locuri disponibile, ceea ce o plasează în top trei tur-operatori pentru această țară.

Nu doar că nu am mers niciodată la mare în România, dar nici nu am luat niciodată în considerare această variantă. Copiii mei nu știu cum arată niciuna dintre stațiunile nostre și probabil că nu vor știi cât timp merg cu noi în concediu. De ce am luat această decizie? Simplu. Pentru că nu merită, scrie o cititoare a site-ului Totul despre mame.

Mașini de peste 600 de cai putere pot fi închiriate pentru câteva ture pe circuitul de la Monza, Italia.

De 50 de ani, tuk-tuk-urile sau „triciclurile” au devenit un simbol obișnuit al Sri Lankăi. Versiunile motorizate au fost importate în țară de compania indiană Bajaj Auto la sfârșitul anilor 1970, iar până în anii ’90 deveniseră omniprezente. Acum există un milion de astfel de vehicule care vâjâie pe drumurile din Sri Lanka. Servind ca mașini de familie, taxiuri, vehicule de poliție sau brutării ambulante pe trei roți, aceste vehicule versatile s-au dovedit mai funcționale decât un briceag elvețian, potrivit BBC.


Telefon: +40723390003
Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
TITLUL PROIECTULUI INVESTIȚII PENTRU DIGITALIZAREA…
COMUNICAT DE PRESA Martie 2025 AS MEDIA SRL…
Tot mai mulți români caută zboruri fără o destinaț…
Primele zile de toamna aduc si primele rezerva…
București, septembrie 2025 – În întreaga Europă, t…
Toată bursa pariurilor a sărit în aer joi la prânz…
La scurt timp după ce mitropolitul Moldove…
Mare minune de Sfânta Parascheva - s-a lungit…