Duminica, 23 Ianuarie 2022 14:18
Lansarea Iulius Mall Iaşi, primul mall din România în afara Bucureştiului, a fost clar cel mai mare eveniment de marketing din ultimii 30 de ani pe malul Bahluiului. Iar punctul central al acelei lovituri a fost plasarea peste tot a unei poze cu un tanc sub care scria "E mai ușor să vă arătăm ce nu vindem". Cum s-a născut acea reclamă care a influenţat decisiv modul de a se face promovare la Iaşi?
Autorul moral al reclamei cu tancul este Ovidiu Galan, director de marketing al IULIUS din ultimii 20 de ani. Dar la lansarea Iulius Mall Iaşi Galan era un proaspăt angajat, abia întors din Occident. "Plecarea în Portugalia prin programul Socrates a fost intersecția care m-a dus la IULIUS. Când am revenit în țară am avut senzația că mă întorc din viitor. Contactul cu lumea civilizată, interacțiunea cu alți colegi internaționali, accesul la cărți și informație mi-au dat aripi. Simțeam că am puterea informației", a povestit Galan într-un material de imagine al IULIUS
Cu perspectiva Occidentului în minte şi ţinând cont de contrastul dintre un mall, simbol al dezvoltării economice, versus Estul puţin dezvoltat în care e plasat Iaşul, Galan a propus o reclamă şocantă, cea cu tancul. Iar propunerea a fost acceptată, Iulius Mall Iași lăudându-se că vinde orice numai tancuri nu. O reclamă care a prins extraordinar de bine la public.
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.
Citeste mai multe articole din:
VEDETE