tancul de la Iulius Mall
 
Lansarea Iulius Mall Iaşi, primul mall din România în afara Bucureştiului, a fost clar cel mai mare eveniment de marketing din ultimii 30 de ani pe malul Bahluiului. Iar punctul central al acelei lovituri a fost plasarea peste tot a unei poze cu un tanc sub care scria "E mai ușor să vă arătăm ce nu vindem". Cum s-a născut acea reclamă care a influenţat decisiv modul de a se face promovare la Iaşi?  
     
Autorul moral al reclamei cu tancul este Ovidiu Galan, director de marketing al IULIUS din ultimii 20 de ani. Dar la lansarea Iulius Mall Iaşi Galan era un proaspăt angajat, abia întors din Occident. "Plecarea în Portugalia prin programul Socrates a fost intersecția care m-a dus la IULIUSCând am revenit în țară am avut senzația că mă întorc din viitorContactul cu lumea civilizată, interacțiunea cu alți colegi internaționali, accesul la cărți și informație mi-au dat aripi. Simțeam că am puterea informației", a povestit Galan într-un material de imagine al IULIUS 
     
Cu perspectiva Occidentului în minte şi ţinând cont de contrastul dintre un mall, simbol al dezvoltării economice, versus Estul puţin dezvoltat în care e plasat IaşulGalan a propus o reclamă şocantă, cea cu tancul. Iar propunerea a fost acceptată, Iulius Mall Iași lăudându-se că vinde orice numai tancuri nu. O reclamă care a prins extraordinar de bine la public. 

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: VEDETE

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected