irina schrotter in atelier1Pentru Irina Schrotter, antreprenoare din 1990, este important ca brandul ei să aibă un impact pozitiv asupra vieţii clientelor – când poartă o piesă vestimentară din colecţia ei, să zâmbească privindu-se în oglindă. Acum, industria modei traversează o perioadă grea, iar principalul obiectiv nu mai este profitul, ci simpla supravieţuire. Creatoarea de modă vorbeşte despre rolul domeniilor creative şi despre cum pot depăşi dificultăţile actuale.

În primele două luni de pandemie, Irina Schrotter (55 de ani) a luat o pauză. Era la o răscruce şi avea nevoie de timp pentru a-şi croi un nou drum pentru afacerile ei şi pentru cei 800 de angajaţi. Are trei fabrici de confecţii, iar marea provocare a fost cea care se ocupă de linia Irina Schrotter. Creativitatea şi flexibilitate au ajutat-o să meargă mai departe. Şi-a dat seama cum s-au schimbat nevoile clientelor şi, împreună cu angajaţii, a creat produse noi.

 

Mai are, însă, destule de aflat despre preferinţele cumpărătoarelor în aceste vremuri imprevizibile. Creatoarea de modă crede că acum ar fi bine ca românii să se susţină unii pe alţii şi să cumpere în special produse realizate în ţară, căci joburile multor oameni depind de implicarea şi obiceiurile financiare ale celor din jur. Industria textilă, atât din România, cât şi din străinătate, se luptă să supravieţuiască – unele firme au pus deja lacătul pe uşă, în timp ce altele încă se zbat să rămână pe piaţă. Antreprenoarea scoate în evidenţă soluţiile posibile pentru a ieşi din impas şi subliniază utilitatea creativităţii.

Citeste mai mult aici

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: VEDETE

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected