urtoi autostrada 4
 
Obligat de deputata USR Monica Berescu și deputatul PNL Alex Muraru să explice de ce nu înaintează deloc de 4 luni sectorul Lețcani - Ungheni, ministrul Transporturilor a dat un răspuns șocant: „Nu este vorba despre un «blocaj birocratic», ci despre o strategie prin raportare la resursele tehnice și de personal disponibile”, a spus Sorin Grindeanu citat de Ziarul de Iași (Proiectul autostrăzii Unirii: Ministrul Transporturilor recunoaște că întârzierile la A8 sunt o strategie raportată la „resursele tehnice și de personal” - Ziarul de Iaşi - liderul presei ieşene). În traducere, PSD-istul admite că el a ordonat păstrarea ”la sertar” a capătului din județul Iași al autostrăzii UniriiAtenție mare la golănieGrindeanu a ordonat blocarea A8 în județul Iași dar a dispus alocarea a peste 1 miliard euro pentru un ciot de autostradă în Timiș-ul său natal, plus a altor miliarde pentru alte cioturi în Cluj, Dolj sau Constanța, județe cu șefi PSD puternici, nu ca mămăliga de la Iași. 
 
De asta a fost ”omorât” și Urtoi
     
grindeanu cu sapca hai ca se poate
 
Cu câteva zile înainte ca PSD-istul Grindeanu să recunoască blocarea intenționată a tronsonului Lețcani - Ungheni, câteva slugi ale ministrului Transporturilor au decis, ilegal, să-l revoce pe ieșeanul Cătălin Urtoi din poziția de președinte al Consiliului de Administrație (CA) al Companiei de Infrastructură Rutieră (CNIR). Urtoi cerea cu disperare scoaterea la licitație a tronsonului Lețcani - Ungheni, provocând furia ministrului
     
Anterior, tot datorită demersurilor lui Urtoi, celelalte tronsoane ale A8 ”scăpaseră” la licitație, iar pe un sector chiar a început construcția autostrăzii
     
Urtoi a făcut plângere penală împotriva celor care au semnat pentru revocarea ilegală, iar aceștia vor plăti pentru faptele lor, dar Iașul a rămas ”de căruță” cel puțin cu tronsonul spre Republica Moldova. CIne știe însă dacă ticăloșii de la PSD nu vor bloca acum și alte tronsoane din Autostrada Moldova - Vestul Europei? 
 
bogdan cojocaru si electoratul in tirlici 1 
 
Câte miliarde ciordesc PSD & co?
     
 
E clar deci că Sorin Grindeanu & co au comandat executarea lui Urtoi, disperați că ”nebunul ăla de la Iași ia toți banii” pentru autostrada Moldova - Transilvania și nu le lasă miliarde de euro pentru Timiș și alte județe ale baronilor PSD. Atenție, execuția a venit cu doar două săptămâni înainte de campania electorală pentru alegerile prezidențiale. 
     
Evident, PSD și mafia din jurul său știe că demiterea lui Urtoi și faultarea Iașului le va produce o hemoragie mare de voturi la alegerile din mai. Dar atât de mare e disperarea după ”ciordeală” încât au trecut peste orice frică de înfrângere a candidatului oficial al PSD la prezidențiale, Crin Antonescu. E drept, PSD mai are 2 candidați neoficiali la prezidențiale - Victor Ponta și George Simion - așa că cei care vor să deturneze banii de la A8 spre alte proiecte și-au zis că merită riscul martirizării lui Urtoi dar mai ales al umilirii Iașului. 
autostrada lauda lucian rusu 1
 
Avem o droaie de parlamentari la Putere dar nici unul nu sare să apere Iașul
      
 
PSD are la Iași 4 parlamentari, printre care unul e și ministru (Alexandru Rafila e șef la Sănătate), altul e rector (Dan Cașcaval e boss la UTI) iar un alt 3-lea parlamentar e șeful filialei PSD Iași (Bogdan Colocaru). Nici unul dintre acești ”puternici” nu a mișcat însă măcar o sprânceană la revocarea lui Urtoi dar mai ales la blocarea A8 din ordinul lui Grindeanu. Pur și simplu îi doare-n cozoroc de interesul Iașului. Le pasă doar de sutele de milioane care le tot intră lor în buzunar plus pensii speciale, șofer la scară, secretară și alte drepturi de ”trântor de lux”. 
     
Al 4-lea parlamentar al PSD este deputatul Maricel Popa dar acesta e marginalizat în filială deci nu avea putere să intervină pentru deblocarea A8. 
     
Al doilea partid din coaliția de guvernare - PNL - are și el 3 parlamentari plătiți extrem de generos. Exceptând cererea de informații trimisă lui Sorin Grindeanu, deputatul Alex Muraru a fost la fel de util ca ușa din spate a Mitropoliei. ZEROLa fel de ”performanți” au fost și senatorul Lucian Petrică Rusu și deputatul Sorin Năcuță. Ultimul liberal măcar a avut bunul simț să nici nu-și asume vreun merit în obținerea puținelor progrese ale A. În schimb Muraru și Rusu sunt medaliați cu argint la campionatul județean la nesimțire, având campanii publicitare intense în care se prezintă drept Supermeni care au făcut tot ce este pozitiv în privința A8. 
 
mva cu ministrul transporturilor 
 
MVA își schimbă numele în Moldova Nu Vrea Autostradă?
     
 
Locul 1 la capitolul ieșeni care nu doar că nu fac nimic pro A8 ci pun piedici este ocupat, detașat, de asociația ”Moldova vrea Autostradă”. 
     
Dacă acum câțiva ani asociația chiar lupta pe bune pentru realizarea A8 (vârfuri de lance fiind atunci activiștii Marius Alexa, Flaviu Manea, Sanda Baltă) în ultima vreme asociația (acaparată de pui de Varan și alți infiltrați dubioși din partide) a părut să-și fi mutat centrul de decizie în Belarus sau RusiaMVA a ajuns să-l laude public pe directorul CNIR (cel care a blocat tronsonul Lețcani - Ungheni al A8 la ordinul lui Sorin Grindeanu) și să-l acuze fix pe Cătălin Urtoi că ar fi ”frânar”. MVA a mers până la a difuza filmulețe de imagine cu directorul CNIR, cam cum fac site-urile oficiale din Belarus cu Vladimir Putin. 
      
De parcă nu era suficient, MVA a luat bani de la Primăria Iași, oficial să cumpere tobe, chipurile așa se luptă eficient pentru construcția autostrăzii. Pentru cine știe să vadă, mișcarea e una otrăvitoare: primarul Iașului cerea public în 2020 ”să fie construită autostrada Bacău - Brașov în loc să fie străpunși munții dinspre Iași spre Târgu Mureș”. Iar săptămâna trecută același Chirica spunea că nu e bine să avem autostradă pentru că ”asta înseamnă motocicliști, adică morți, prazniceMai bine fără autostradă, e mai bine cu liniște” (Chirica spune iar că nu e bine să avem autostradă la Iași - topiasi.ro). 
     
Iară deci de unde se finanțează MVA. Corect ar fi ca acum asociația ori să-și ceară scuze public și să se debaraseze de Varani și alți infiltrați politici, ori să-și schimbe numele în ”Moldova Nu Vrea Autostradă”. 
     

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected