Duminica, 16 Martie 2025 17:42
Toate documentele necesare scoaterii la licitație a ultimului tronson din autostrada Unirii au fost semnate de către funccționarii CNIR, anunță activistul Cătălin Urtoi. El precizează că mai este nevoie doar de contrasemnătura directorului CNIR, cel care a blocat de fapt în ultimele 4 luni segmentul Lețcani - Ungheni. Urtoi precizează că dacă este deblocat și acest ultim tronson din A8 atunci ia în calcul demisia sa din funcția de președinte al Consiliului de Administrație al CNIR. Ieșeanul nu mai este plătit de 2 luni pentru calitatea de președinte al CA al CNIR și asupra sa se fac presiuni imense de plecare, special pentru nu putea să-și bage nasul în afacerile pe bani grei ale companiei. Aceasta este explicația pentru care directorul companiei a blocat ultimul tronson al A8 - îl vrea fugărit pe ieșean.
Anunțul oficial al lui Urtoi
”Vineri 14.03.2025 , Directorul Financiar al companiei CNIR a semnat documentația revizuită a celor trei tronsoane de pe sectorul Letcani-Ungheni, respectiv:
Tronson 3 Lețcani (DN 28) - DN 24 (Iași),
Tronson 4 DN 24 (Iași) - Golăiești și
Tronson 5 Golăiesti- Vamă (Pod peste Prut Ungheni), cu privire la Necesitatea și Oportunitatea demarării procedurilor de achiziție publică pentru Proiectare și Execuție.
În calitate de Președinte al Consiliului de Administrație CNIR îi mulțumesc doamnei Director Financiar Mihaela Vizsdeluk pentru efortul personal pe care l-a făcut în ultimele săptămâni în calitate de Director Financiar Interimar, cu toată presiunea și abuzurile care s-au făcut asupra domniei sale!
Din acest moment, decizia pentru ca această documentație să fie transmisă către Președintele Consiliului de Administrație CNIR stă doar în pixul Directorului General!
Personal sunt pregătit ca imediat ce această documentație îmi va fi transmisă, să întocmesc în calitate de Președinte CA Convocatorul de ședință, unde pe Ordinea de zi, primele trei puncte vor fi cele trei tronsoane de pe Letcani-Ungheni!
Menționez că am intrat în a treia lună de mandat cu indemnizația blocată!
Cu toate acestea NU voi renunța la poziția de Președinte CA și aștept în continuare un răspuns cu celeritate de la AGA cu privire la această situație (indemnizații blocate la plată)
Doar după ce voi semna Hotărârea CA cu privire la Necesitatea și Oportunitatea demarării procedurilor de achiziție publică pentru proiectare și execuție pe cele trei tronsoane de la Lețcani la Ungheni, voi lua o decizie cu privire la poziția mea în CA CNIR”.
Cine profită politic de munca nebună a lui Urtoi? PNL
Efortul uriaș depus de Urtoi pentru a trimite spre licitație, apoi deschiderea șantierului a tuturor sectoarelor din Autostrada Unirii a fost speculat imediat de PNL: Senatorul Lucian Petrică Rusu se laudă imediat că el mișcă A8. Asta deși, foarte probabil, nici nu știe care e diferența pe hartă între Ditrău, Leghin și Grințieș (localități în munți unde Urtoi și PSD-istul Maricel Popa au rupt fiecare o pereche de pantofi pentru a completa vagonul de documente necesar lucrării)
Cu toate acestea senatorul PNL copie o postare a ONG-ului ”Haicăsepoate”, cel grupat în jurul lui Urtoi, apoi se publică totul pe contul său de senator lăsând de înțeles că El și PNL-ul au fost singurii care au muncit pentru autostrada Iași - Târgu Mureș.
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.
Citeste mai multe articole din:
TOPIASI