autostrada urtoi semn intrebare  
Imediat ce a recâştigat Primăria şi Consiliul Judeţean Iaşi PNL şi-a arătat "recunoştinţa" şi a anunţat că autostrada Iaşi - Târgu Mureş e băgată în sertar prioriate având proiectul Bacău- Brașov. Evident, anunțul nu a fost făcut de "victorioşii" de la Iaşi, Tablă Alexe şi PeniHill CHirica fiind doar niște oameni de de paie pentru adevăraţii şefi ai PNL. Nu, umilirea oficială a Iașului a fost anunţată cu focuri de artificii de către omul pus de PSD şi PNL în locul ieșeanului Cătălin Urtoi la conducerea instituţiei ce trebuie să construiască autostrăzile Moldovei
"Bacău - Braşov este prioritar, apoi Bucureşti - Giurgiu"
     
 
Gabriel Budescu, director general al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR), anunţă într-un interviu pentru Economedia.ro "autostrada Bacău – Brașov, cu o lungime de 164 km., este primul proiect de investiții pe care CNIR îl preia de la CNAIR”. Anunțul este sec, fără a lăsa loc de vreo îndoială. 
     
Iar pentru ieşenii naivi care mai păstrau "de doi lei speranţă", noul şef al CNIR precizează că a doua sa mare prioritate este "drumul de mare viteza Bucuresti-Giurgiu". Asta deşi pe traseul Bucureşti - Giurgiu există deja DN5 cu două benzi pe sens. "Un drum de mare viteză între București și Giurgiu (frontieră Bulgaria) este necesar pentru asigurarea condițiilor moderne de transport, creșterea siguranței rutiere pentru pietoni, conducători auto și bicicliști, reducerea costurilor și a duratei de călătorie. Deși DN 5 București-Giurgiu este modernizat, cu două benzi/sens, traseul tranzitează mai multe localități, traficul greu, mai ales internațional, este intens, iar în sezonul estival se produc ambuteiaje în zona intersecțiilor cu sens giratoriu, capacitatea de preluare fiind depășită. Mai mult, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii din România beneficiază de o finanțare europeană prin Programul Connecting Europe Facility (CEF) pentru studiul de fezabilitate al unui nou pod mixt (rutier și feroviar) peste Dunăre între România și Bulgaria".
 
autostrada propaganda rusa
Autostrada Iaşi - Târgu Mureş? "Să vedem ce oameni avem" şi "nu ştiu cum sunt dosarele"
     
 
Despre marea durere a Moldovei, o autostradă spre Vestul Europei, noul director al CNIR o scaldă "ca la Bucureşti": "În funcție de pregătirea caietelor de sarcini, dar și de resursa de specialiști CNIR, ne dorim lansarea licitațiilor pentru patru loturi ale Autostrăzii Unirii – A8 pe tronsonul montan". Adică, "paşte calule iarbă verde". 
 
Alexe ctitor de autostrada 2     
 
Mai mult, Ecocnomedia.ro scrie, probabil la sugestia aceluiași director CNIR, că "una dintre variantele luate în calcul pentru finanțarea secțiunii Târgu Neamț – Iași – Ungheni, estimată la peste 5 miliarde de euro, este Parteneriatul public – privat (PPP)".
     
Mai pe şleau spus: "Iașul nu este prioritatea noastră, dacă sunteți proşti şi nu aveți oameni puternici la Bucureşti".
 
urtoi si legea     
 
Reamintim, şeful CNIR a fost, până în aprilie, ieșeanul Cătălin Urtoi, dar la presiunile uriaşe ale PNL, inclusiv ale idioţilor utili de la Iaşi (în special Tablă Alexe şi Alex Muraru) Iașul a pierdut această poziţie în favoarea unui şmecheraş de la BucureştiRămas acum fără protecţie, Iașul "culege roadele". 

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected