Wizz Air a anunţat că va creşte numărul zborurilor de la Iaşi spre Milano şi retur, via Bergamo, de la 7 la 10 zboruri pe săptămână. Creşterea cu 50% şi practicarea unor tarife un pic mai mici au scopul de a "mătura" de pe această rută compania RyanAir, cea care pretindea oricum că a "oprit planurile de dezvoltare" legate de aeroportul Iaşi. Interesant este că la nivel european Ryanair este cel mai mare operator aerioan lowcost, dar în România e dominat copios de Wizz dar şi de alte companii.
Iată ce modificări a mai anunţat Wizz:
Reduceri:
CTA de la 3/7 la 0/7 (seasonal)
LCA si MAD de la 3/7 la 2/7
IST de la 4/7 la 3/7
BLQ de la 6/7 la 4/7
Cresteri:
BSL, BLL si BER de la 2/7 la 3/7
BGY de la 7/7 la 10/7
FMM de la 3/7 la 4/7
DTM de la 4/7 la 5/7
TLV de la 2/7 la 4/7
Ryan e în picaj, dar apare o nouă companie, una română, plus una germană
Ameninţată cu "exmatricularea" de pe ruta Iaşi - MIlano, RyanAir nu a anunţat vreo modificare spre celelalte 3 rute încă deservite de la Iaşi. Curios că la fel de inertă se arată compania şi în cazul aeroportului Cluj, fiind evident că irlandezii caută o "repoziţionare" pe aeroporturile regionale unde a pariat masiv Wizz.
În aşteptarea unei revigorări a celor de la Ryan, Iaşul atrage o companie nouă, Animawings. Patronată de românii de la Christisan Tour, Animawings va avea 9 zboruri pe saptamana pe ruta Iaşi - Bucureşti, câte 2 curse pe zi Luni, Miercuri şi Vineri si cate una pe zi Marţi, Joi si Duminică.
Iar de miercuri a început să opereze la Iaşi o nouă companie germană, Eurowings. Aceasta a început să opereze zboruri pe ruta Iaşi - Dusseldorf cu două frecvenţe săptămânale (miercuri şi duminică)