urtoi minZilele trecute ieşeanul Cătălin Urtoi a fost reconfirmat şef pe măcar încă 5 luni al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR). Şi în această calitate Urtoi a putut urmări "la milimetru" traseul vagoanelor de hârtii necesare licitaţiei pentru construcţia celui mai greu sector al autostrăzii Iaşi - Târgu Mureş. "Secțiunea montană Miercurea Nirajului-Leghin, Traversarea Carpaților din Moldova spre Transilvania. Ne apropiem de o decizie istorică, după finalizarea și avizarea Studiului de FezabilitateEmiterea Hotărârii de Guvern pentru indicatorii tehnico-economici și lansarea licitației de Proiectare + Execuție!", a anunţat Urtoi. 
     
În traducere, vagoanele de hârtii sunt semnate, urmează doar emiterea Hotărârii de Guvern ce consfinţeşte alocarea a 6,4 miliarde euro plus TVA pentru construcţia celor 159 de km de autostradă care traversează munţii dinspre Moldova spre Vest.  
 
 
Urtoi nu uită că "diamantele" PNL Iaşi au vrut să vândă Bacăului autostrada
     
La un pas de a aduce aproape de Iaşi o investiţie colosală - 6,4 miliarde euro plus TVA - Urtoi reaminteşte tuturor că "marii" lideri ai Iaşului, Mihai Chirica şi Costel Alexe, au cerut public oprirea autostrăzii Iaşi - Târgu Mureş pentru a se construi autostrada Bacău - Braşov. Urtoi postează chiar şi înregistrarea video cu Mihai Chirica spunând această tâmpenie monumentală (VIDEO).  
 
 
     
 
"Iașul și regiunea Moldovei riscau să piardă o investiție de câteva miliarde de euro.
     
Au fost declarații gratuite care au întârziat cel puțin un an de zile acest proiect, dar care ar fi putut compromite definitiv traversarea Carpaților dinspre Moldova spre Ardeal pe relația Tg.Neamț-Tg.Mureș și izolarea pentru încă câțiva ani a Iașului și a Moldovei", a comentat apoi Urtoi. 
 
PNL răspunde acuzându-l pe Urtoi că n-are bască
     
Pentru a abate atenţia unora, PNL Iaşi a comandat publicarea pe un site local a unui "articol" în care pretinde că cel mai puternic bugetar ieşean face naveta la Bucureşti cu trenul (o crovoadă pentru cine ştie) deoarece "este fără permis...". NU se dau detalii ci doar se sugerează că Urtoi este un şofer problemă. 
     
A răspuns Irinel Bucur, un alt activist implicat serios în construcţia autostrăzilor Moldovei: "In ziua cand s-a intamplat ceea ce s-a spus in articol, ne intorceam de la o inspecție in teren la forajele executate de proiectantul de pe A8 montan, undeva in Harghita. Cum trebuia sa mergem pe aratura, nu am mers cu masina mea ci cu cea a lui Apostol (n.n. - Ionel Apostol, fost activist implicat, acum transformat în detractor al lui Urtoi), o Toyota RAV4.
 
 
irinel bucur hai ca se poate
     
 
Catalin a condus la intoarcere caci Apostol era "obosit", masina fiind a sa si circula asa fara ITP de ceva timp, dupa cate se pare!
      
Nici prin cap nu ne-a trecut ca el (Apostol) va merge la drum cu o masina fara inspectia tehnica periodica caci altfel mergeam cu masina mea, chiar daca era greu de urcat pe coclauri".
     
Cătălin Urtoi a intervenit în discuţie precizând că "e un articol făcut la comandă, iar noi știm de unde este această comandă, băieții ăștia de la Iași nu au înțeles că nu mă interesează nici scaunul de primar, nici cel de parlamentar etc.
     
Atât eu cât și tu, dar și alți colegi de la Iași, care urmăresc activitatea mea au înțeles că operationalizarea cu proiecte a campaniei CNIR, dar și realizarea proiectelor la nivel national inclusiv A7 și A8 este mai importantă acum decât orice viitoare poziție politică!"

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected