Miercuri, 07 Decembrie 2022 05:53
27 de ani a adunat vagoane de bani şi a fugit de presă ca dracul de tămâie dar în ultimul an a schimbat total strategia: a renunţat la afaceri şi a ajuns să investească sute de mii de euro în propagandă. Are acum televiziune, radio, revistă şi o puzderie de canale Youtube şi Facebook prin care promovează insistent un nou stil de viaţă bazat pe dans, energia universului şi pe alimentaţie ştiinţifică. Şi cum e un foarte bun orator, cu trust media la dispoziţie, Ioan Prisecaru a ajuns să treacă de 300.000 de urmăritori oficiali ai noii sale "religii". Este, fără dubii, cea mai mare transformare a imaginii publice a unui om de afaceri din Iaşi.
Are radio, tv, revistă, cărţi şi zeci de site-uri
După ce a construit în 27 de ani imperiul CONEX, un grup de afaceri cu o valoare ce trece de 100 milioane euro conform lui Ioan Prisecaru (sau "doar" 70 milioane euro conform TopIasi), afaceristul ieşean şi-a schimbat brusc priorităţile şi a început să construiască altceva. Ceva de care a fugit mai toată viaţa, un trust de presă.
A început timp acum 2 ani cu un simplu site, apoi un canal de Youtube. La începutul lui decembrie 2021 a înfiinţat primul canal de media standard - Radio Terranova. Postul de radio a împlinit deja 1 an şi a fost rampa pentru o nouă investiţie - Terranova TV. Pentru asta Ioan Prisecaru a scos din buzunare 150.000 de euro şi a cumpărat echipamente "cum nu are nici PRO TV" după cum se lăuda chiar afaceristul şi propovăduitorul ieşean. Apoi, pentru a închide cercul media standard, şi-a făcut şi o revistă numită tot Terranova.
Bonus a scris şi tipărit 4 cărţi, adevărate manuale pentru noua sa mişcare de viaţă.
La acestea s-au adăugat zeci de site-uri , canale Youtube şi conturi Facebook de unde se promovează nonstop noua mişcare spirituală.
A depăşit 300.000 de adepţi
Luată separat, fiecare părticică din trustul media al lui Ioan Prisecaru pare o "glumă". Dar însumat traficul obişnuit al tuturor acestor canale media este de 300.000 de urmăritori unici pe lună, o audienţă senzaţională la care nu visează nici măcar "vedete" media din Bucureşti.
Reţeta succesului e halucinantă pentru cei care operează în media: "noi nu facem concurenţă presei obişnuite. Noi nu difuzăm ştiri. NU ne interesează politica sau scandalurile. Noi vrem doar să promovăm viaţa sănătoasă şi să oferim oamenilor soluţii pentru a duce o astfel de viaţă", şi-a explicat Ioan Prisecaru "linia editorială". Şi cifrele arată că intuiţia sa de manager nu a dat greş: are succes de masă.
*****************
vezi aici cum s-a desfăşurat "cealaltă viaţă" a lui Ioan Prisecaru şi cum a ajuns el să ocupe locul 6 în topul bogătaşilor ieşeni
Cel mai adulat bogătaş al Moldovei este locul 6 în topul milionarilor Iaşului VIDEO - topiasi.ro
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.
Citeste mai multe articole din:
TOPIASI