delphi 2Un site fără trafic și fără credibilitate a reușit să facă ceea ce nu a mai putut nimeni din presa locală, un interviu cu directorul general al fabricii Delphi Tehnologies din Brătuleni, Miroslava. Prilej pentru Jaume Roquet de a lansa public cifre uriașe atinse de americani la Iași. ”Fabrica noastră din Iași este o poveste de succes. Am început să investim aici în urmă cu mai mult de 10 ani; fiind una dintre primele companii din industria automotive care a identificat potențialul regiunii. Cele 300 de milioane de euro investite până acum au contribuit la dezvoltarea capacităților de producție în această locație. Am început inițial cu o investiție greenfield și câțiva angajați iar acum avem peste 3.200 de salariați în fabrica noastră din Iași”, a spus CEO-ul Delphi Technologies. Jaume Roquet a precizat și că ”produsele realizate în Iași (pompe de înaltă presiune pentru motoare pe benzină și diesel plus injectoare) au fost instalate pe mai mult de 10 milioane de vehicule la nivel mondial”.
 
Delphi cere oficial autostradă promițând noi investiții
Deși de regulă multinaționalele evită să se pronunțe pe subiecte sensibile d.p.d.v. politic, CEO-ul Delphi n-a avut nici o ezitare în a critica autoritățile române pentru lipsa autostrăzii dinspre Moldova spre Vest. ”Întârzierile și amânările tot mai dese în dezvoltarea unei infrastructuri adecvate pe cale rutieră și feroviară vor contribui la o creștere a costurilor noastre operaționale în timp ce clienții noștri au nevoie și solicită livrări mai rapide ale produselor noastre. De-a lungul anilor, au fost multe promisiuni și planuri pentru proiecte regionale de infrastructură dar nu am văzut nici un progres semnificativ până acum. O industrie precum a noastră (automotive) are puterea de a oferi un impuls pentru dezvoltarea economică a regiunii prin atragerea altor companii din această industrie (furnizori pe diferite niveluri) care ar putea contribui la crearea unui hub regional al industriei automotive în Moldova. Acest exemplu de succes poate fi văzut în toată lumea, acolo unde existența unei infrastructuri rutiere și feroviare, au încurajat producătorii de autovehicule și, pe furnizorii lor, să vină să investească mulțumită conexiunilor optime de transport pentru bunurile și produsele lor. Așteptăm cu nerăbdare să vedem că autoritățile române adoptă și implementează decizii care să îmbunătățească infrastructura rutieră și feroviară din țară”.
 delphi 1
 
Se transfera la Iași o parte din fabrica din Anglia
Vestea că Brexitul aduce Iașului o nouă investiție din partea Delphi a fost confirmată oficial de CEO-ul fabricii de la Miroslava: ”Noile linii de producție vor produce componente de injectoare pentru vehicule comerciale, de trafic greu pentru clienții Delphi Technologies la nivel global”. Jaume Roquet a repetat apoi că ”Delphi Technologies se așteaptă, ca orice altă companie și cetățean și, după cum am menționat deja, la investiții serioase în infrastructura rutieră și feroviară la nivel regional și național pentru a putea menține un nivel competitiv al economiei în comparație cu țările vecine. Stabilitatea fiscală și politică, șoselele de centură, autostrăzile, liniile ferate rapide și facilitățile pentru investitori sunt pilonii pentru dezvoltarea economică sustenabilă a acestei regiuni și a calității vieții pentru comunitățile locale”.
    

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected