chiricapsd2016"Continental ar fi dispusă să facă o fabrică de anveloppe în zona Iașului dar este absolut împiedicat de lipsa unei autostrăzi care să livreze produsul. Mai grav: cea mai mare fabrică de mașini de spălat, cu grupul Bosch/Siemens la Miroslava, nu s-a concretizat pentru că nu avem autostradă. Nu pot transfera produsul finit către țările nordice, acolo vor fi principalii lor clienți. Fabrica Bosch înseamnă 5000 de locuri de muncă, în două etape, pe o suprafață de aproape 20 de hectare", a declarat vineri primarul Iaşului. Precizare: toate negocierile cu Bosch au fost duse de primarul comunei Miroslava, Mihai Chirica încercând acum să păcălească lumea pretinzând că are vreo implicare în acea afacere. 
 
"Le-am zis parlamentarilor să ceară ceva în schimbul votului lor dar n-au făcut-o"
     Chirica susţine că edificarea autostrăzii Iaşi - Târgu Mureş e o decizie pur politică ce stă în pixul şefului PSD, Liviu Dragnea. "Dacă autostrada ar fi depins de excluderea mea din toate funcțiile din PSD era o chestie bună pentru Iași. Dar  n-a fost așaLe-am spus apoi parlamentarilor PSD «dacă tot aţi votat la moţiunea de cenzură altfel decât am făcut-o eu, măcar trebuia să cereţi ceva în schimb. N-au făcut-o»", a mai spus Mihai Chirica. 
     
Parlamentarii PSD de Iaşi - slugile lui Dragnea şi nulităţi pentru judeţul nostru
     Joi, parlamentarii PSD de Iaşi au votat bugetul pentru anul 2018 deşi acesta nu prevede expres alocări financiare pentru marile proiecte ale Iaşului.       
     Iată care e lista slugilor de la Iaşi ale lui Liviu Dragnea, slugi ce votează orbeşte toate prostiile cerute de stăpânul PSD_ului chiar dacă asta înseamnă umilirea Iaşului:
senatori - Victorel Lupu, Doru Pănescu şi Vasile Toma 
deputaţi - Camelia Gavrilă, Vasile Câtea, Tudor Ciuhodaru, Silviu Macovei şi Vasile Axinte  
 
Şeful PSD Iaşi se jură că se va lucra totuşi autostradă chiar din 2018
      Şeful PSD Iaşi, Maricel Popa, susţine însă, printr-un comunicat de presă, că în 2018 vor începe lucrările la autostrada Iaşi – Tg. Mureş. POpa admite însă că Guvernul caută bani şi pentur alte tronsoane, mai ietfine, fiind uşor de ghicit ce va alege apoi Guvernul să finanţeze
      "Din 2018, încep licitaţiile pentru proiectarea şi execuţia obiectivelor importante pentru Moldova şi pentru conexiunile acesteia cu celelalte Provincii Istorice. Este vorba despre primii paşi concreţi pentru pregătirea fazelor premergătoare demarării construcţiei autostrăzilor Iaşi – Tg. Mureş, Iaşi – Ungheni şi Bacău – Braşov, drumul de mare viteză Paşcani – Siret şi a legăturii Paşcani-Bacău, pe coridorul 9 Pan-European".
      Şeful PSD Iaşi susţine apoi că valoarea estimată a autostrăzii Iaşi - Târgu Mureş este "de circa 9 miliarde euro", sumă imposibil de suportată de la bugetul central. Sfidând logica dar luînd de bune gogoşile Guvernului, Popa pretinde că "există posibilitatea ca în anul 2018 să fie parcurse etape importante în implementarea acestui proiect".
      Păi aşa, domnule Popa, "există posibilitatea ca în anul 2018" să descoperim la 10 km sub Iaşi cea mai mare mină de diamant din lume. "Există posibilitatea", ipotetic, dar în realitate nu sunt şanse să se întâmple aşa ceva.
 
Popa e sigur: "începe prima fază a construirii autostrăzii"
     Ca la o plenară PCR, Maricel Popa citează  apoi bombastic din "cărticica roşie" primită de la Ministerul Transporturilor: "anul viitor va începe prima fază pentru construirea a 78 km de autostradă, între Tg. Neamţ şi Iaşi, în baza unei proceduri de licitaţie pentru servicii de proiectare şi execuţie. Pe Coridorul 9 Pan European, CNAIR pregăteşte implementarea Tronsonului Bucureşti – Paşcani, din care se va desprinde legătura Paşcani – Bacău. Se ia în calcul pentru 2018 semnarea contractelor destinate drumurilor de mare viteză Focşani – Bacău, cu o lungime de 110 km şi Bacău – Paşcani, în lungime de 82 de km.
         În cazul autostrăzii Iaşi - Ungheni, cu o lungime de aproximativ 25 de Km, este necesară refacerea traseului, ca urmare a repoziţionării podului de la Ungheni. Aceasta atrage necesitatea refacerii documentaţiei tehnice pentru implementarea lucrărilor de execuţie.
        Procedurile de achiziţie publică vor viza inclusiv drumul de mare viteză Paşcani – Siret, cu o lungime de aproximativ 120 de Km. Acest proiect va finaliza practic Coridorul 9 Pan European şi va oferi un nivel optim de accesibilitate la nivel naţional şi european".
        Domnu` Popa, nu ne mai credeţi proşti. Încetaţi cu gogoşile astea.

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: TOPIASI

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected