Marti, 08 Noiembrie 2022 05:52
Activistul proautostradă Cătălin Urtoi susţine că după 8 luni de când e şi consilier al ministrului Transporturilor poate să facă marele pariu: "am știut că nu va fi ușor. Știam în ce fază sunt unele proiecte, mai ales Autostrada UNIRII-A8. De aceea am decis să pun umărul și să caut soluții împreuna cu cei din MT și CNAIR.
Astăzi se fac patru ani de la semnarea Legii 291/2018 - Legea Autostrăzii Unirii-A8.
După patru ani am curajul să spun că în 2030 vom avea această autostradă! De aceea în loc să plâng pe Facebook, mâine voi pleca în județul Mureș și Harghita. Voi avea patru zile dificile, dar este singura șansă ca să dăm înainte cu acest proiect.
Documentația este într-un stadiu avansat pe tronsonul Tg.Mureș-Tg.Neamț!
Astăzi am făcut un program de acțiune cu cei din CNAIR ( Direcția Tehnică, UIP A8, Departamentul Mediu), Direcția de Strategii RomSilva - Ministerul Mediului, Șefii de Ocoale Silvice de pe raza județelor Mureș, Harghita, Neamț, reprezentanții UDMR dar și alte instituții.
Toate aceste acțiuni sunt pentru a finaliza documentația pentru
- capete finantate prin PNRR- expropieri păduri în vederea declanșării licitației de Proiectare +Execuție. Acum un an documentația pe aceste secțiuni de capăt era un mare ZERO BARAT și în stadiul în care era nu se putea intra în licitația de Proiectare+Execuție!
- închidere SF și finalizare Acord de Mediu pe secțiunea II- Miercurea Nirajului-Leghin. Acum un an documentația de mediu era inexistentă! (vezi ședință de progres din August 2021)
Fără această activitate de teren, din fața tastaturii NU se rezolvă problemele care sunt pe acest proiect!"
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.