metru autostradaCel mai vizibil activist proautostradă, Cătălin Urtoi, a fost luni și marți la Ministerul Transporturilor, Guvern, Compania Națională de Drumuri (CNAIR) și la consultanții UE de la București, iar ce a aflat acolo l-a enervat atât de tare încât a acuzat direct, fără nici un menajament, o sabotare a proiectului Iași - Târgu Mureș din partea PSD. Iată acuzația lui Urtoi: 
 
            ”Citiți vă rog cu atenție ca să înțelegeți cum și-a bătut joc PSD-ul de proiectul A8 și de Moldova!
             Cu o oră înainte de plecare am reușit să ajung la Jaspers.
             Deși s-a stabilit să avem o întâlnire săptămâna viitoare nu am renunțat și am reușit să vorbesc cu cei de la Jaspers România astăzi.
             După 30 minute de discuții m-am edificat cum stau lucrurile și ce trebuie făcut în continuare pentru a primi finanțare europeană pentru SF + PROIECT pentru tronsonul Tg. Neamț - Letcani - Vânători.
             Am fost MINȚIȚI în ultimii ani cu nerușinare!
             Nimeni din fosta conducere nu a dorit acest proiect în POIM 1Culmea este că sunt încă bani, iar totul depindea și depinde doar de Guvernul României!
             Ani la rand am fost MINȚIȚI și am pierdut o perioadă pe care nu o mai putem întoarce.
             Am să vă spun pe scurt ce trebuie făcut procedural pentru a primi finanțare europeană.
             Luați notițe domnilor din PSD, deși sper ca moldovenii să nu vă mai voteze!
 
Iată procedura:
 
       1. Instituția beneficiara a proiectului(CNAIR) face o scrisoare de intenție, în care se stipulează: denumire, scurt istoric, scurta descriere. stadiul actual, impactul asupra comunității, costuri etc
 
       2. Este nominalizată incadrarea proiectului, adică axa, cazul nostru POIM 1.
 
        Observații: După această etapă mi s-a promis că ei ne ajută și putem trimite această scrisoare într-o primă fază informal pentru a ne ajuta să facem cererea corect.
 
         3. Cu această cerere completată de către CNAIR se merge la avizările interne în cadrul Ministerului Transporturilor, după care este trimisă oficial de această dată către Ministerul Fondurilor Europene pentru avizare și încadrarea proiectului în POIM 1.
 
         4. După această etapă MFE trimite cererea oficială de finanțare către Comisia Europeană și Jaspers, la Luxemburg. De aici răspunsul va veni în 5 zile.
 
        Notă: Acest proiect va primi sigur un răspuns pozitiv dacă cererea și documentația sunt întocmite corect. Mi s-a specificat că este un proiect important, are o maturitate, iar Comisia Europeană cunoaște speta.
 
        Observație finală:
         Am vorbit cu Ministrul Transporturilor și cu dl dep Marius Bodea pentru a fi sprijiniți în rezolvarea acestei probleme. În maxim două săptămâni putem avea răspunsul final al Comisiei!
 
Concluzie finală:
          Am hotărât să mă implic împreună cu Covasnianu Adrian pentru a finaliza acest demers. Dacă este cazul vom lua noi documentele și le vom duce de la instituție la instituție.
          Avem alături de noi în acest demers pe Ministrul Interimar Lucian Bode și Președintele Comisiei Transporturi, dep Marius Bodea”.

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: Cei mai puternici ieseni

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected