Cele patru malluri din România sub brandul Iulius, deţinute de Iulius Group şi de fondul olandez de investiţii Atterbury Europe, şi-au majorat anul trecut cifra de afaceri cumulată cu 10%. Astfel, mallurile Iulius din Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava şi Iaşi - dezvoltate de omul de afaceri Iulian Dascălu - au avut în 2017 un business total de 246,1 milioane de lei, potrivit datelor centralizate de ZF de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul net raportat la Finanţe, cumulat pentru companiile care operează cele patru malluri, a fost însă în scădere, ajungând în 2017 la mai puţin de jumătate din valoarea înregistrată în anul anterior. Profitul operaţional însă a crescut.
„Profitul operaţional (EBITDA) şi cifrele de afaceri ale centrelor comerciale Iulius Mall au înregistrat creşteri în 2017 faţă de 2016, de 17%, respectiv 10%, datorită evoluţiei pozitive a activităţii. Profitul net a înregistrat o scădere motivată de impactul ajustării cu diferenţele de curs valutar aferente creditelor contractate. În medie, gradul de ocupare (în cele patru malluri - n. red.) este de aproximativ 95-96%“, spun reprezentanţii Iulius Group. Cea mai mare cifră de afaceri a înregistrat-o în 2017 mallul din Timişoara, cel care are, de altfel, şi cea mai extinsă suprafaţă.
sursa.www.zf.ro

Telefon: +40723390003
Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
TITLUL PROIECTULUI INVESTIȚII PENTRU DIGITALIZAREA…
COMUNICAT DE PRESA Martie 2025 AS MEDIA SRL…
Tot mai mulți români caută zboruri fără o destinaț…
Primele zile de toamna aduc si primele rezerva…
București, septembrie 2025 – În întreaga Europă, t…
Toată bursa pariurilor a sărit în aer joi la prânz…
La scurt timp după ce mitropolitul Moldove…
Mare minune de Sfânta Parascheva - s-a lungit…