Cine nu s-a visat măcar o dată milionar în euro? Puţini ştiu însă că pentru a atinge acel prag psihologic sunt necesare eforturi greu de acceptat de către un om normal.

Patroana grupului TE-ROX (nr. 1 mondial în realizarea huselor și centurilor de siguranță pentru scaune de copii) susţine că a ajuns să-şi petreacă o treime din viaţă în maşini şi avioane. "Am fost curioasă să calculez cât am stat doar pe avioane, mai ales că sunt economist și îmi plac calculele. Mi-a fost ușor pentru că avem și o agenție de turism și am descoperit că doar în avion sunt 126 de zile”. Adică 3.024 de ore petrecute în avion în numai un an. Adăugaţi orele pierdute pe maşini şi decideţi apoi dacă aţi fi în stare să faceţi acest efort pentru a fi milionar în euro. "Pare plăcut atunci când te duci în vacanță, dar nu este așa atunci când te duci să convingi lumea întreagă că produsul tău este cel mai bun", avertizează Doina Cepalis.

Precizare importantă: declaraţiile au fost făcute în cadrul unui interviu neconvenţional pentru o revistă din Bucureşti, un interviu realizat într-o maşină înaintea unui zbor către Hong Kong.

"Maşina este biroul meu mobil între 2 avioane şi 5 fabrici"

După ce a socotit câte ore pierde călătorind cu avionul prin toată lumea (exportă în 52 de ţări) Doina Cepalis a repetat de mai multe ori că "maşina este biroul meu mobil. Nu conduc, nu sunt un şofer bun, aşa că stau în spate".

Întrebată ce vede când se uită totuşi în oglinda retrovizoare, afacerista din Paşcani a răspuns sugestiv: "văd un mare continent, China, care sunt foarte buni pe piaţă, sunt agresivi. Asta ne obligă să fim competitivi. Eu am avantajul că sunt singura din România, aproape că aş putea spune că sunt singura din Europa. De concurat concurez doar cu China şi mă bucur că pot spun că am ajuns înaintea lor".

Îi place să fie vedetă

Necunoscută până 2012, an când a fost proclamată "managerul anului" de către Ziarul Financiar, Doina Cepalis a devenit brusc o icoană la care se închină zeci de ziare sau site-uri cu profil economic şi nu numai. Situaţia care, mărturiseşte ea, o încântă: "A început să-mi placă să fiu vizibilă, să fiu şi în reviste de life-style".

Susţine că reţeta ei de succes are un singur mare ingredient: "Ce trebuie să ai pentru a ajunge la succes? Să fii perseverentă. Eu când eram dată afară pe uşă intram pe geam. Cea mai mare frică a fost să nu îmi dezamăgesc echipa şi familia".

Comments  

 
0 #2 Naveta de milionar 2017-01-25 21:02
Mai mult, ar fi interesat de realizat un interviu cu d-na Cepalis cu privire la programul ei zilnic, la preferintele si hobbiurile ei, la aspiratiile danseia, etc. Ce zici d-le Aurel?
Report to administrator
 
 
0 #1 Naveta de milionar 2017-01-25 21:00
Si Carlos Ghosn, fost CEO a Renault si Nissan obisnuia sa faca naveta intre Paris si Tokyo. 2 saptamani in primul doua in celalalt. Insa in week-end era mereu cu familia. Acum este CEO la Mitsubishi! De asemenea, 50% din viata si-a petrecut-o pe naveta. D-na Cepalis sta bine pentru doar 1/3 din timpul sau.

Da, viata de investitor transfrontalier cere sacrificii.Fiec are alege.

D-na Cepalis este un model de business pt romanii nostri. Daca firma sa ajunge sa exporte in numeroase tari si poate concura cu firmele chineze, atunci jos palaria pentru ea!

Este binecunoscuta atitudinea chinezilor la nou si inovatie: imita cat pot, copie si fac spionaj industrial caci nu/si permit sa tina pasul cu cercetarea...In acest sens, angajati de la o firma germana din Herzogenaurach remarcau faptul ca angajatii chinezi, dupa ce erau adusi sa munceasca la respectiva companie pt 3-5 ani, plecau inapoi in China; nu vroiau sa stea in Germania. Mai mult, mid-managerii care calatoreau pt business in China isi cumparau produse "fake" (copii dupa celebre firme precum Armani, Gucci, etc.) din China...Cam asta/i spiritul "antreprenorial " in China...

In plus, pana si pe continentul vestic produsele chineze sunt proaste calitativ insa scumpe comparativ cu produsele de calitate din Germania, spre exemplu. Chinezii au invadat lumea cu produsele lor inferioare.

Mai era d-ul Parau de la IndustrieGaz, parca? Si el este un model pt fenechiii, popa-inii si alte nulitati in business-ul Iasului sau sov-ienii, felix-ienii, ghit-ienii etc. din "businessul" national...cone ctat la banii statului

Jos palaria si pentru Antibiotice!

Felicitari pentru cei trei manageri, extrem de putinii care au un "imprint" antreprenorial autentic.
Report to administrator
 

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: Cei mai puternici ieseni

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected