Miercuri, 08 Martie 2023 21:45
"Am încheiat o zi plină pe trei loturi, din cele 13 de pe A7. De la ora 7.30 a.m. și până în jurul orei 19.30 am inspectat șantierele:
- Dumbrava - Mizil, unde lucrează Pizzarotti
- Mizil-Pietroasele, unde lucrează Coni+Trace
- Buzău - Vadu Pașii, unde lucrează UMB
Concluzii la final de zi:
1. Cel mai organizat și cu program prelungit și pe timp de noapte - UMB
2. Pe cei de la Pizzarotti i-am găsit mult mai organizați decât în toamnă.
Chiar dacă acum au un progres de 5%, sunt convins că modul în care au atacat lucrările și s-au organizat, la sfârșitul lui Martie vor ajunge la un procent de 10-15%. Pe teren erau utilajele pe care le-au declarat la ședința care a avut loc, adică 200 buc.
3. Astăzi am fost dezamăgit de Coni+Trace (români+bulgari) care la ședință au anunțat că au în jur de 200 de utilaje, iar pe teren nu am numărat mai mult de 80! Le-am spus foarte clar că voi merge pe tot șantierul că să mă conving personal. Din păcate cam fluiera vântul prin acest șantier!
S-au plâns că nu au primit detaliile de execuție, dar în momentul în care am sunat în fața lor pe cei de la Consitrans am constatat că proiectantul abia primise verde din partea părții bulgare de o săptămână! În fine...
"Norocul" lor că știu foarte bine cum procedează unii constructori, așa că le-am promis că voi reveni săptămâna viitoare. Am notat mai multe probleme pe care le voi transmite mai departe.
Voi continua să fac vizite pe aceste șantiere, până ce acești constructori vor intra într-un ritm care să mă convingă că vor finaliza în termen aceste lucrări!
Deocamdată, doi dintre ei nu m-au convins!", notează pe Facebook activistul proautostradă Cătălin Urtoi.
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.