În timp ce majoritatea oamenilor de afaceri se plâng că nu sunt bani în piață iar falimentul le dă târcoale tot mai mult, cel mai bogat ieșean pare să se înnece în milioane de euro.
 
Ultima lovitură a lui Dan Stratan a fost reuşită luni când Compania de Autostrazi (CNADNR) a semnat contractul pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate al autostrăzii A1 Sibiu - Piteşti. Contractul de 6,5 milioane euro a fost atribuit asocierii Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala Bucuresti - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL. în spatele acestei asocieri este ieşeanul Dan STratan, aspect pe care l-am mai arătat şi în articole anterioare (vezi AICI)
 
Contractul pentru revizuirea SF-ului va avea o durata de implementare de 17 luni si este impartit astfel:
 
- 5 luni Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Sectiunea 1 Sibiu-Boita si Sectiunea 5 Curtea de Arges-Pitesti;
 
- 12 luni pentru Sectiunea 2 Boita-Racovita, Sectiunea 3 Racovita-Valeni, Sectiunea 4 Valeni-Curtea de Arges si Sectiunea 6 DN 73C Tigveni-Ramnicu Valcea;
 
 - 5 luni pentru Asistenta Beneficiarului pentru lansarea si finalizarea licitatiilor de lucrari pentru constructia Autostrazii Sibiu - Pitesti.
     
"Am solicitat prestatorului sa inceapa cu sectoarele mai putin dificile, Loturile 1 si 5, astfel incat implementarea proiectului sa se realizeze cat mai repede. In aceste conditii, lucrarile efective la Autostrada Sibiu - Pitesti ar putea incepe in anul 2016. Acest proiect a fost identificat in Master Planul General de Transport ca fiind prioritate zero, astfel inchizandu-se Coridorul IV Pan European, Nadlac - Constanta", a declarat Directorul CNADNR, Narcis Neaga.
 
Ce prevede revizuirea SF-ului 
     
Studiul de fezabilitate este necesar pentru ca lucrarile la autostrada Sibiu - Pitesti sa fie scoase la licitatie. Studiul de Fezabilitate va documenta in detaliu toate aspectele autostrazii care va lega actuala varianta de ocolire a Municipiului Sibiu cu actuala varianta de ocolire a Municipiului Pitesti. Lungimea proiectului este de aproximativ 120 km. 
     
Practic, autostrada Sibiu - Pitesti este singura bucata lipsa din mult-cunoscutul Coridor pan-european IV, cel care ar urma sa lege Aradul si granita de vest cu Bucurestiul si orasul-port Constanta. Toate celealte loturi de pe traseu fie au fost finalizate, fie sunt in lucru in prezent.
     
Principalele activitati ce urmeaza a fi realizate in cadrul Studiului de Fezabilitate sunt:
 
￯  Studiul de trafic; 
￯  Studiul privind alternative de traseu; 
￯  Investigatii de teren (studii hidrologice; geotehnice; topografice; arheologice; pedologice);
￯  Activitati de proiectare (drum, noduri rutiere; poduri; pasaje; viaducte; consolidari; tuneluri; siguranta circulatiei, utilitati);
￯  Evaluarea impactului asupra mediului; 
￯  Analiza cost-beneficiu si modelul financiar; 
￯  Pregatirea documentatiei de atribuire pentru viitoarele contracte de lucrari.
 
Contractul este impartit in 5 sectiuni conform Caietului de Sarcini, mai aminteste Compania de Autostrazi. Pentru Sectiunea Sibiu - Boita (Lotul 1) si Curtea de Arges - Pitesti (Lotul 5), Studiul de Fezabilitate trebuie realizat in maximum 5 luni. Pentru celelalte Sectiuni, Studiul de Fezabilitate trebuie realizat in maximum 12 luni. 

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: Cei mai bogati ieseni

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected