
În termeni simpli, cifra de afaceri a unei edituri se formează din vânzarea de exemplare către diverse canale de distribuție – librării fizice sau online, supermarketuri, puncte de carte din rețele alternative (benzinării, lanțuri de jucării etc.) sau chiar vânzare directă către consumator (prin site-ul propriu sau târguri). În cazul librăriilor, veniturile provin din prețul de vânzare către public, dar trebuie menționat că acestea funcționează aproape exclusiv pe baza unor comisioane care ajung în mod normal la 50% din prețul de copertă sau chiar mai mult, arată o analiză realizată de Termene.ro.

Telefon: +40723390003
Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
TITLUL PROIECTULUI INVESTIȚII PENTRU DIGITALIZAREA…
COMUNICAT DE PRESA Martie 2025 AS MEDIA SRL…
Tot mai mulți români caută zboruri fără o destinaț…
Primele zile de toamna aduc si primele rezerva…
București, septembrie 2025 – În întreaga Europă, t…
Toată bursa pariurilor a sărit în aer joi la prânz…
La scurt timp după ce mitropolitul Moldove…
Mare minune de Sfânta Parascheva - s-a lungit…