Joi, 04 Noiembrie 2021 05:31
Ieșeanul care a construit platforma educațională digitală Adservio anunță că firma sa a reușit o creștere fulminantă în plină pandemie COVID. ”În primii 8 ani de existență am intrat în 35 de școli. Apoi am făcut un parteneriat cu o firmă de telecomunicații iar în următorii 4 ani am intrat în alte 160 de școli. A venit pandemia și în 3 luni am depășit 1500 de școli și 1.000.000 de useri. Iar de anul viitor intrăm în 5 țări de pe 3 continente - SUA, Qatar, Belgia, Austria, Ungaria și Lituania. În bani, recunosc că în primii 10 ani ai companiei am tot împrumutat bani mereu. Am reușit să ieșim din groapa Marianelor, suntem acum la nivelul mării și ne ducem spre stele”, a declarat Alexandru Holicov, proprietarul firmei care a dezvoltat platforma Adservio.
”Revoluționăm Educația”
”Adservio este o școală digitală. Elevii, profesorii, părinții pot vedea absolut orice - note, absențe ș.a. În ciuda acestor avantaje evidente Sistemul s-a opus. Abia după 13 ani am reușit pilotarea, adică școlile care au implementat sistemul Adservio nu mai utilizează catalogul fizic. Asta a fost rezistența sistemului”, a mai spus Holicov.
”Eu visez ca acei oameni care manageriază Educația să înțeleagă ce simplu pot lucra dacă au date în timp real, adică exact ce face Adservio. Până acum nu am simțit interesul ăsta din partea oficialilor. Profesorii care au înțeles avantajele sistemului propus de noi verifică în doar câteva secunde prezența, absențele, notele. Ei pot susține lecții interactive, inclusiv video, au contact direct cu copiii. Noi aveam toate avantajele astea cu 12 ani dinainte de pandemie, dar oamenii din sistemul de învățămînt au refuzat să vadă asta. Eram în 2008 în primele 3 companii la nivel global care făceau asta. Apoi companii uriașe au dezvoltat platforme similare, în țările lor sistemele de educație sunt mult mai dezvoltate și au avut cum să crească mult mai repede ca noi.
Noi, deși eram printre primii cu lume cu soluția învățământului digitalizat, în primii 8 ani am intrat în 35 de școli. Apoi am făcut un parteneriat cu o firmă de telecomunicații iar în 4 ani am intrat în alte 160 de școli. A venit pandemia și în 3 luni am depășit 1500 de școli și 1.000.000 de useri”, a completat fondatorul Adservio.
Donații de 2,5 milioane euro în 2020 și 2021
Pentru a intra în cât mai multe școli compania ieșeană a folosit rețeta gratuității. ”Am oferit la început de 2020 gratuit serviciile noastre tuturor școlilor care nu erau digitalizate. Am oferit servicii de 2,5 milioane euro și am atins 1.000.000 de useri în România, ajungând în top 3 Google la căutări platforme educaționale. Iar asta în condițiile în care Ministerul nu recomanda platforma noastră ci produsele altor companii. Sincer, asta m-a ambiționat și mai tare, obiectivul meu este să schimb educația din România”, spune răspicat Alexandru Holicov.
El a admis că ”explozia„ de utilizatori din pandemie îi dau speranța că va fi un fel de Facebook românesc. ”Până la pandemie platforma noastră nu avea componenta video pentru că școala era deschisă fizic. A trebuit să facem imediat componenta video, toți cei 30 de oameni s-au concentrat pe asta.
Ca finanțe, în primii 10 ani ai companiei am tot împrumutat bani mereu. Am reușit să ieșim din groapa Marianelor, suntem acum la nivelul mării și ne ducem spre stele. Avem 20% din școlile din România și perspective foarte bune de a digitaliza Educația pe tot parcursul vieții, adică training-uri, cursuri profesionale ș.a. Avem deja biblioteci digitale, cu manuale și alte produse educaționale
Cea mai mare problemă? Când au încercat să intre 1.000.000 de utilizatori la ora 8 pe platformă. Acum am rezolvat problema, e bine”.
Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.
Citeste mai multe articole din:
TOPIASI