pitigoi nou minÎn 2019 omul de afaceri Bogdan Pițigoi a aniversat 26 de ani de când face afaceri, prilej de a anunța că întoarce societății o parte din cele peste 100 de milioane de euro câștigatePițigoi a anunțat că va construi pe banii lui o pasarelă supraterană peste drumul european în zona Valea Lupului (loc unde au loc numeroase accidente iar autoritățile nu fac nimic de mult pre mulți ani). Poate cel mai spectaculos anunț este cel de a finanța ideile de afaceri ale tinerilor din Iași dar nu numai, tineri care nu au finanțare dar pot construi afaceri de viitor (în IT și industrie). Pentru a-și permite asemenea donații Pițigoi a vândut zeci de mii de mașini, a construit zeci dem mii de metri pătrați de birouri, hale și service-uri auto, a făcut fabrici de textile ș.a.. Toate afacerile i-au adus o avere de 110 milioane euro care-l clasează pe Bogdan Pițigoi pe locul 5 în topul celor mai bogați ieșeni (VEZI AICI).
 
Profit de 9 milioane euro anual doar din vânzarea de mașini
În 2019 grupul Tester - Casa Auto a bifat 4500 de autovehicule noi comercializate, record absolut în Moldova. Socotind că totul se întâmplă în  5 zile lucrătoare săptămânal, 8 ore pe zi rezultă o medie de o mașină vândută la fiecare 30 de minute. Practic, firmele lui Bogdan Pițigoi au vândut într-o singură zi mai mult decât vând majoritatea dealerilor auto locali într-o lună. În procente, Tester - Casa Auto deține acum 70% din piața auto a Iașului (cea mai mare din Moldova), dar are reprezentare și în alte județe din regiunea de Nord Est. 
         
Tester - Casa Auto vinde mașinile produse de Dacia, Renault, Nissan, Honda, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Opel, Citroen şi Peugeot. Fiecare marcă are o anumită marjă de profit, existînd mașini ce aduc un profit de 20.000 euro de exemplar (sau chiar mai mult) dar și mașini cu profit de doar 500 euro (cazul Daciei). Dacă socotim 2000 euro randamentul mediu pe mașină rezultă un profit curat de 9.000.000 euro numai din vânzarea de autovehicule. Ori 10, cât este multiplul folosit în busines-urile de retail, înseamnă că afacerea Tester Casa Auto ar valora 90 de milioane de euro doar pe partea de vânzare.
       
Cum 50% din acțiuni de la majoritatea afacerilor auto sunt detinute de Ion Țiriac rezultă că partea lui Pițigoi din business-ul auto este de 50 milioane euro
 
 
Investitor important în imobiliare
Bogdan Pițigoi are si alte afaceri extrem de valoroase - deține circa 30.000 mp de birouri, 17.000 mp de showroom, 18.000 mp de hale, toate evaluate la circa 60 milioane euro. Cum pe show-room-urile și halale auto este asociat cu 50% cu Țiriac, Pițigoi rămâne din imobiliare ”doar” cu 50 milioane euro
         
Cu un alt asociat deține în proporție de 50% o fabrica de textile cu 300 de angajati plus 30 magazine proprii. Printre loviturile de imagine ale acestui business amintim echiparea lotului României participant la ultimele Jocuri Olimpice. Cifrele de la ministerul de Finanțe și estimările agențiilor de audit arată că business-ul din textile face ușor 15 milioane euro, deci de aici punem în contul lui Pițigoi încă 7,5 milioane euro
         
Adăugăm la asta o sumedenie de afaceri mai micuțe plus o puzderie de spații comerciale în Iași dar și alte orașe ale Moldovei
          
Per total se obține un activ ce valorează minim 115 milioane euro. La pasiv, Pițigoi are de returnat, cumulat, sub 5 milioane euro. Rezultă o avere netă de minim 110 milioane euro, cifră care-i aduce mogulului auto al Moldovei locul 5 în topul bogătașilor ieșeni. 
 
pitigoi vechi min
 
3 tineri au și acontat o finanțare de 500.000 de euro
Pe 15 noiembrie 2019 grupul Tester a împlinit  26 de ani de la înființare. Cu această ocazie Bogdan Pițigoi a anunțat că e gata să fie business angel pentru tineri care au proiecte de afaceri inovative dar nu au finanțare. ”Le ofer birouri dar și finanțare acelor tineri care au idei bune de afaceri dar nu au resurse. Aș învesti în tot ce înseamnă IT, dar și în cercetare și inovare”, a spus Bogdan Pițigoi la un eveniment de business. 
       
 La nici o oră de la lansarea anunțului trei tineri prezenți în sală l-au contactat pentru a colabora pe diverse proiecte. ”Am stabilit un prim contact. Ideile mi se par bune dar mai sunt de stabilit detalii importante”, a spus PIțigoi. 
         
Patronul Tester Group a anunțat apoi că 500.000 de euro ar fi un nivel de finanțare la care ar ajunge ușor și chiar ar putea urca serios. ”Eu cred că invidia tipic ieșeană, care m-a uluit în anii 80, a dispărut acum. Tinerii de azi, comunitatea locală în ansamblu au evoluat. Eu cred că Iașul se dezvoltă extraordinar datorită celor care au înțeles să întoarcă o parte din ceea ce Iașul le-a oferit și de asta vreau să ajut cât pot tinerii care vor să deschidă afaceri inovative”, a spus Pițigoi. 
 
 
Face ce nu au reușit Primăriile Iași și Valea Lupului 5 ani 
Patronul Tester Group a anunțat apoi că peste 6 luni va deschide oficial o pasarelă peste drumul european E85 în Valea Lupului. Una din firmele lui Pițigoi - SC Ideo - a scos deja un certificat de urbanism pentru adresa şos. Păcurari nr. 138 iar pasarela pietonală, deși va fi realizată din bani privați, va fi cedată Direcţiei Tehnice şi Servicii Comunitare a Primăriei Iași. ”Calea firească este un parteneriat cu autorităţile astfel încât să rezulte ceva care să facă sens pentru toţi oamenii din zona respectivă care au nevoie“, a declarat omul de afaceri.
         
Bogdan Piţigoi a admis că suma pe care o va investi în pasarela de peste drumul european s-ar apropia de 600.000 lei. ”Din punctul meu de vedere, pasarela nu este pasarela de la IDEO (clădire de birouri - n.n.), m-am gândit să investesc într-o pasarelă în acea zonă. Am văzut că este necesară, sunt foarte mulţi oameni care vor să traverseze şi consider că ar traversa în siguranţă pe această pasarelă. Nu mă interesează decât ca oamenii de acolo să traverseze în mod civilizat“, a mai spus Piţigoi.
         
Reamintim, în ultimii ani au fost zeci de accidente grave în dreptul șoselei europene la intrarea în Iași, mulți oameni murind din cauza lipsei unei pasarele pietonale. 
 

 
Pițigoi a generat una din rarele ocazii în care Iașul dă o lecție Bucureștiului și întregii Europe de Sud-Est
În octombrie 2019, Pițigoi a prezentat ”o investiție unicat. Așa ceva nu mai există până la Viena. Ne-a costat 2,5 milioane euro dar avem la Lețcani, pe DN28, prima tinichigerie-vopsitorie-caroserie dotată cu linie robotizată din Europa de Est. Cu ajutorul acesteia putem repara și vopsi mașinile de 5 ori mai repede decât într-o tinichigerie clasică. Mai mult, totul e făcut la cel mai înalt standard de calitate existent în lume. Uitați-vă, nu e fir de praf, putem să luăm masa aici. Bonus, pe toată perioada cât mașina este la noi clientul primește în loc, gratuit, o altă mașină cu care să circule”, a anunțat foarte mândru patronul Tester Grup, Bogdan Pițigoi.
         
Entuziasmat de realizarea sa, omul de afaceri a chemat presa și a prezentat cu lux de amănunte service-ul minune. Jurnaliștii au filmat două ore cum intră mașinile pe o parte, sunt preluate de benzile automate, preparate automat pentru vopsitorie, apoi vopsite și uscate de roboți. Tot timpul inginerii lui PIțigoi au explicat, fără să se ferească deloc, ce fel de roboți folosesc, la ce temperaturi se vopsește apoi se usucă, unde intervine factorul uman, unde se lucrează doar automatizat și o sumedenie de alte detalii tehnice. 
         
Întrebat dacă nu-i este frică de un ”furt intelectual”, adică unii concurenți să preia din presă detaliile afacerii și să și le însușească, Bogdan Pițigoi a zâmbit superior. N-a spus-o, dar mesajul era clar: ”nu mai e nimeni capabil să bage atâția bani în asemenea tehnologie”.
 
pitigoi compressor min
 
Salarii de 1400 euro pentru revoluția în service-ul auto
”Putem să reparăm acum 20 de mașini pe zi. Atenție, le reparăm de 5 ori mai repede decât orice concurent și la o calitate mult mai bună”, a insistat Pițigoi. El speră ca din 2020 fluxul Centrului Tehnic să fie de 450 de mașini lunar. ”Sunt pregătit să introducem și schimbul doi când piața o cere. Acum avem 31 de angajați plătiți cu salarii nete între 900 și 1400 de euro lunar. Toți în cartea de muncă. Dar suntem deschiși și spre noi angajări cu două condiții: doritorii să aibă cei 7 ani de-acasă, adică bun simț, și să dorească să muncească. Aici se intră pe merit, nu pe pile”, a precizat omul de afaceri.
         
Dornic să pulverizeze concurența, Pițigoi a plusat cu o altă ancoră teribilă. ”Toți clienții care vin la noi primesc gratuit o mașină pe toată durata cât mașina lor este în Centrul Tehnic”, a afirmat patronul Tester Grup.
         
Într-adevăr, afară erau aliniate și stickerite 40 de mașini Opel, Dacia Duster, Renault și 2 Mercedes-uri. ”În două luni vom ajunge la un parc de 100 de mașini care vor fi oferite gratuit clienților Centrului Tehnic”, a promis Bogdan Pițigoi. Numai valoarea celor 100 de mașini trece lejer de 1,5 milioane euro, ceea ce arată cât de mare este pariul lui Pițigoi cu acest service minune. 
         
Întrebat în cât timp speră să amortizeze o asemenea investiție, afaceristul ieșean a spus că în 7-8 ani, ceea ce arată un randament excelent al afacerii. 
 
 
Cireașa de pe tort: ”clienții văd live pe telefon ce se întâmplă cu mașina lor”
De parcă nu era suficient, Tester Grup a dezvoltat cu o firmă de IT din Iași o aplicație care permite șoferilor să vadă live ce se întâmplă cu mașinile lor. ”La intrarea în Centrul Tehnic fiecare client primește un cod pe care după ce-l introduce pe telefon poate vedea în timp real ce se întâmplă cu mașina lui. Așa își poate organiza foarte bine ziua pentru a nu avea timp morți. El vine dimineața, lasă mașina sa, ia una de schimb, pleacă în treaba lui și vede pe telefon tot ce se întâmplă pe linia automată. Iar la prânz sau seara vine, lasă mașina de schimb și își ia autoturismul propriu care arată ca nou”, a sintetizat Bogdan Pițigoi  
 

 
Proiecte de viitor: IT și industrie?
Întrebat în ce afaceri ar investi pentru a stimula dezvoltarea Iașului, patronul Tester a spus fără ezitare: ”Prin businessul meu am încercat tot timpul să ajut comunitatea. În 2011 am investit în primul incubator de afaceri din Moldova - IDEO - și acolo au crescut mulți antreprenori. Am făcut apoi primul parc logistic - SOLO - iar acolo Lear Corporation a angajat 3500 de oameni. Acum investesc în dezvoltarea infrastructurii IT, în extinderea parcului logistic și în servicii mai bune pentru clienții auto - am deschis la Iași cea mai modernă tinichigerie din tot Sud-Estul Europei. 
         
Pe viitor aș investi în tot ce înseamnă IT. Eu cred că în Iași e timpul ca oamenii capabili să aibă propriile companii care să fie parteneri cu marile corporații. Sigur, la început poate în regim lohn, dar în timp să ajungă parteneri cu drepturi egale. 
         
Aș mai investi în industrie. Iașul are un potențial imens în acest domeniu. Spre exemplu, avem salariile cu 20% mai mici ca în Transilvania și eu cred că până în 2030 vom avea și autostradă, deci e timpul să avem o industrie puternică”  
 
TIRIAC si PITIGOI min 
 
Împreună cu Țiriac face un nou showroom
Firmele Casa Auto și Casa Auto Iași au depus în noiembrie 2019 la Serviciul de Urbanism din Primăria ieșeană, documentele necesare aprobării unui Plan Urbanistic Zonal pentru un teren de pe Calea Chișinăului numărul 23. Acolo asociații Bogdan Pițigoi - Ion Țiriac doresc ridicarea unui complex de birouri, spații comerciale și locuințe de serviciu. Pe un teren de aproape 6.000 de metri pătrați vor fi construite showroom-uri auto, o spălătorie, un depozit de anvelope și spații anexe în imobile independente.
       
Pițigoi a refuzat să ofere detalii dar privind precedentulo show-room multimarca (sediul Mercedes) este de așteptat ca noua investiție să fie de minim 5.000.000 euro. 
 

 
A început afacerile ca student
Bogdan Pițigoi a intrat în afaceri încă din studenţie, când a lucrat ca distribuitor de produse alimentare, şi reuşea performanţa de a ”vinde câte 15 tiruri de snacksuri Star Foods pe lună la Iaşi“. După ce a distribuit snacksuri, ciocolată marca Poiana, băuturi răcoritoare şi îngheţată Delta, Piţigoi a renunţat la businessul de distribuţie în 2003, când a constatat că în 2002 făcuse un profit net de doar 1.000 de dolari.
         
În primii ani, când nimeni nu se gândise la distribuție de alimentare, afacerea mergea excelent, chiar dacă vindeam snacksuri şi Coca Cola la bucată. Munceam împreună cu o echipă mică de dimineaţa până mult după lăsarea întunericului, din dorinţa de a dezvolta continuu. Am pus mult suflet în ceea ce făceam, fără să am o ţintă financiară clară, ci doar dorinţa de a merge înainte, aşa am făcut şi primul million”, a povestit Bogdan Piţigoi. 
       
Când în România s-a mai consolidat capitalismul și au apărut primii distribuitori mari de mâncare, Pițigoi a migrat spre alt domeniu profitabil. 
 
 
Marea lovitură a vieții
Ca orice tânăr, avea mirajul mașinilor, și, pentru că era deja bogat, și-a permis mașini fițoase. Spiritul său de afacerist a dat alarma repede - de ce să achite comisioare uriașe dealerilor naționali când putea să aibă orice mașină voia la prețuri mult mai mici dacă ar fi fost el dealer auto. Ca atare, în 1999 a intrat pe segmentul auto şi foarte rapid această afacere l-a acaparat cu totul. 
         
Avînd deja multe spaţii comerciale ce puteau fi folosite drept show-room (pe atunci nu se cereau spaţii somptuoase, de sute de metri pătraţi, plus service-uri costisitoare, adică investiţii de milioane de euro, ci era suficient un spaţiu comercial de 30 mp), a obţinut uşor şi repede distribuţia tuturor mărcilor din grupul Ţiriac. De atunci datează şi prietenia sa cu Ion Ion Ţiriac, legătură intens admirată în mediul de afaceri local (în 2008 s-a zvonit că prin această intrare Bogdan Piţigoi s-ar asocia cu Ion Ţiriac pentru a prelua aeroportul Iaşi).
 
pitigoi si alain prost min 
 
Premiu și poză la Versailles cu unul din marii campioni ai Formulei 1
În vara lui 2018 CASA AUTO Iași a fost premiată de Renault. Bogdan Pițigoi a fost invitat la Palatul Versailles unde a primit premiul de la șefii gigantului francez dar și de la fostul mare campion de Formula 1, Alain Prost. (legenda foto: de la dreapta la stânga: Alain Prost – cvadruplu campion mondial de Formula 1; Viorel Asaftei – Sales & Network Director Renault România; Thierry Koskas – Director Comercial Groupe Renault; Bogdan Pițigoi – Președinte Tester Grup și Alin Vaidescu.) 
         
„Sunt mândru să primesc această distincție pentru Casa Auto, cel mai bun partener Dacia din România în anul 2017. Premiul înseamnă o recunoaștere a eforturilor depuse de întreaga echipă Dacia din cadrul Casa Auto, eforturi zilnice care au făcut posibilă atingerea unui nivel înalt de performanță, atât în ceea ce privește vânzările cât și service-ul post vânzare. Suntem cu toții motivați să creștem continuu calitatea serviciilor, pentru a ne ridica la nivelul așteptărilor clienților și partenerilor noștri”, a declarat omul de afaceri Bogdan Pitigoi cu acel prilej.
 
 
Lecție pentru cei care anticipează o nouă criză economică
Când a lovit criza în 2009 mulţi l-au văzut îngropat deoarece activa fix în cele mai lovite domenii economice: auto, imobiliar şi textil. Însă el a dat tuturor o adevărată lecţie de supravieţuire reuşind să-şi continue activitatea pe fiecare din domeniile amintite, ba, mai mult, s-a dezvoltat exploziv în anii ce au urmat. 
       
În ianuarie 2009, când a devenit evident că România este atinsă de criza economică mondială, Bogdan Piţigoi a început să taie costuri. N-a procedat însă emoţional, ca cele mai multe din victimele crizei, aşa că nu a tăiat din bugetele de publicitate şi marketing ci din costurile de operare. Şi-a promovat excelent produsele, le-a făcut brandul nr 1 în Iaşi, apoi în Moldova şi, în scurt timp, a ajuns să acapareze masiv domenii întregi de activitate, spre stupoarea multora.
       
Cel mai bun exemplu este piața auto. În timp ce unii dealeri auto din Iași dădeau faliment după faliment (reprezentanții SKODA, Fiat, Citroen ș.a.), Pițigoi a reușit ca prin Casa Auto să preia noi mărci și să controleze 70% din piața locală auto. Acum este de departe cel mai mare dealer auto din Moldova, vânzând numai anul trecut aproape 4500 de maşini. 
 
bogdanpitigoiborris min
 
Pe auto show-room-ul multimarcă a fost salvarea
Pițigoi nu s-a aventurat în perioada 2004-2008 să construiască show-room-uri uriașe pentru o singură marcă (avea la un moment dat 14 mărci, majoritatea înghesuite în spaţii comerciale banale cumpărate foarte ieftin de la Primărie), în timp ce majoritatea dealerilor locali au făcut această greșeală iar criza i-a prins cu datorii uriașe către bănci pe fondul prăbușirii vânzărilor unicei mărci pe care o comercializau. 
         
În plus, atunci când Mercedes (brandul emblematic pentru business-ul său auto) l-a obligat în 2012 să facă o investiție foarte mare (circa 500.000 de euro pentru aducerea show-room-ului la standardele mondiale) Pițigoi a inventat show-room-ul multimarcă (a băgat 9 mărci auto sub același acoperiș, economisind dintr-un foc milioane de euro).
 
 
Explozia imobiliară
În 2009 s-a panicat, ca toată lumea, şi a oprit toate investiţiile imobiliare, însă după câteva luni, când a văzut ce oportunităţi oferise piaţa golită de speculanţi, a ieşit puternic la bătaie. Începând din 2010, pe fondul unei imense crize de cash pe piaţă, Bogdan Piţigoi îşi punea la bătaie toate resursele (4.000.000 euro) şi finaliza un complex de birouri de lux - centrul IDEO. Gândită iniţial ca incubator pentru micile afaceri, IDEO a devenit rapid centrul strategic al XEROX iar firma a adus acolo aproape 2000 de angajaţi. În aceste condiţii Piţigoi şi-a recuperat repede investiţia printr-o rambursare a UE (proiectul era parte a unui program european), iar după nici 4 ani investiţia era încă o dată amortizată, aşa că a putut extinde proiectul cu 3000 de mp. Nici aşa însă Conduent (firmă desprinsă din XEROX) nu s-a săturat aşa că e foarte probabilă construcţia unei clădiri IDEO 2, un turn cu 10.000 mp de birouri clasa A, parcări subterane şi un pasaj de legătură cu Ideo 1.
 
 
Primul parc logistic
Succesul afacerii cu birouri de lux de la Popasul Păcurari i-a dat atâta încredere încât în 2015 Piţigoi a ridicat din fonduri proprii şi credite bancare încă o clădire cu birouri clasa A în zona Tudor (i-a adus acolo pe cei de la Oracle), după ce cu un an înainte finalizase alte spaţii de birouri dar şi un parc logistic (ocupat integral de americanii de la Lear) în zona de dinainte de intrarea în Leţcani.
       
Iar investiţiile nu se opresc aici. În 2017 a extins cu 6200 mp de hale proiectul Solo (parcul logistic închiriat americanilor de la Lear), şi pregăteşte investirea a încă 15.000.000 euro în alte hale şi birouri. 
 
 
De ce nu face blocuri
În acest moment este o adevărată frenezie pe piaţa imobiliară în construcţia de apartamente. Sunt dezvoltatori care ridică dintr-un foc 12 sau chiar 26 de blocuri, atât de "cald e fierul". Întrebat de ce nu construieşte şi el apartamente Piţigoi a oferit un răspuns ce-i subliniază filisofia sa de business: "în primul rând eu nu construiesc speculativ ci doar dacă am cerereEu ofer produse personalizate - birouri, hale, exact cum vrea domnul client, când eu am terminat el trebuie doar să-şi bage calculatorul în priză. În al doilea rând, dar la fel de important, afacerea bună nu este cea pe care o fac şi alţii ci aia pe care o faci primul. Eu întotdeauna am căutat să fiu primul care face un anumit business, am fost primul care a făcut distribuţie de alimente în Iaşi, primul care a făcut producţie, primul care a vândut maşini la scară mare, primul care a creat un serviciu de închiriat maşini electrice".  
 
 
Ultima afacere prin care a uimit România: mașini electrice pentru oricine
Fidel crezului că trebuie să fie primul care face o afacere pentru ca aceasta să aibă succes, Piţigoi a lansat în urmă cu doi ani, la Iași, primul serviciu de car sharing din România care va utiliza exclusiv vehicule electrice. “Flota de mașini electrice cuprinde, deocamdată, 10 maşini ce vor fi distribuite în întregul oraș, dar în doi ani vrem să ajungem la 100 de maşini distribuite în toată România. Folosirea serviciului CABY este extrem de uşoară: după un pas unic de înregistrare pe www.caby.ro, utilizatorii vor putea închiria mașinile de la unul dintre cele 6 puncte de încărcare și le vor folosi atât timp cât au nevoie, câteva ore, câteva zile sau chiar câteva luni. Autonomia maşinilor este acum între 120 si 300 de km, fiind optimă pentru utilizarea urbană de zi cu zi”, a declarat omul de afaceri .
         
"Cine vrea să folosească acest serviciu găsește mașina gata încărcată, spălată și pregătită pentru drum. Avem o echipă mobilă care 24 de ore din 24 asigură aceste servicii", s-a lăudat afaceristul care a lansat acest serviciu. 
         
Această afacere nu a evoluat însă așa cum spera proprietarul.
 
 
A plătit impozite de peste 130.000.000 euro? 
"Nu am socotit niciodată exact cât am plătit la stat în cei 26 de ani de la înfiinţare. Dar dacă luăm ca bază de calcul o medie de 5.000.000 euro pe an se adună o sumă frumuşică", a spus directorul executiv al Tester Grup, Angelica Năstasă. 
           
Bogdan Piţigoi a refuzat însă să avanseze orice cifră în acest sens susţinând că el pune preţ pe alte valori: "eu sunt mulţumit că am 700 de colegi, atenţie, nu sunt angajaţi ci sunt colegii mei, deci 700 de oameni dragi mie care au un venit bun, încasat la timp. Sunt foarte mulţumit că am putut face investiţii de peste 75.000.000 de euro. Sunt fericit că avem clienţi foarte mulţumiţi de noi. Spre exemplu, la Casa Auto avem un grad de mulţumire de 70% a clienţilor, în timp ce primul concurent are abia 39%. Iar când oamenii, comunitatea apreciază munca noastră, serviciile noastre, sunt cu adevărat mulțumit"
 
 
Vede o explozie industrială în Iaşi, deci pregăteşte 15.000 mp de hale şi noi clădiri de birouri 
Bogdan Piţigoi susţine că Iaşul va trăi în următorii ani o adevărată explozie industrială. "Eu văd Iaşul ca pe un pol industrial în următorii 3-5 ani. Vor veni aici toţi cei care s-au săturat să lupte pentru angajaţi în Vestul ţării şi să dea acolo salarii tot mai mari. Iaşul are resurse umane disponibile imediat pentru angajare. Azi are 6-7000 de angajaţi în industrie dar potenţialul e mult, mult mai mare. Eu estimez măcar 10.000 noi angajaţi în următorii 3 ani", spune proprietarul singurului parc industrial privat din nord-estul ţării.
         
Convins că mari grupuri industriale vor reloca la Iaşi fabrici - "acum producătorii se uită mai mult la şosele, dar presiunea pe salarii şi pe forţa de muncă disponibilă va reaşeza rapid raporturile şi va trece Iaşul în capul listei de noi investiţii" - Piţigoi e gata să dea lovitura. "Avem acum 23.000 mp de hale industriale în parcul logistic SOLO. Avem pregătită construirea a încă 10.000 mp în câteva luni dacă avem cerere", anunţă proprietarul SOLO.
 
 
Extrem de discret cu familia
Piţigoi şi-a ţinut familia cât a putut de mult departe de atenţia opiniei publice. A putut fi fotografiat doar alături de soţie la câteva evenimente mondene la care a trebuit să fie prezent, dar niciodată nu şi-a expus cei doi copii. Se zvoneşte că a încercat să-şi mute familia la Londra, pentru a facilita copiilor cursuri la o celebră şcoală britanică, dar s-a reîntors rapid în ţară. Acum are domiciliul la Bucureşti, dar majoritatea timpului o petrece la Iaşi, supraveghind atent afacerile. Munceşte în continuare ca un nebun, stând la biroul de lîngă Leţcani chiar şi până la ora 20.00. "Pentru copii muncesc atâta, ei sunt motivaţia", spune  Bogdan Piţigoi.

Nu mai aveti dreptul de a comenta pe aceast site.

Citeste mai multe articole din: Cei mai bogati ieseni

Contacteaza-ne

Telefon: +40723390003

Email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Despre Proiect

Ultimele Articole

Bagaju' si Peisaju'

Secretele Iasului

Iaşul vechi

RokGallery module Iaşul vechi (id=174) does not have a gallery selected